Wpis z mikrobloga

Cześć Mirasy,
Przymierzam się do nauki jazdy na #narty. Jeżdżę od kilku lat, całkiem dobrze na #snowboard ale wciąż z tyłu głowy mam #skitury. Jak wiadomo, do skituringu przydałoby się umieć jeździć na nartach, czego totalnie nie potrafię. Planuję w najbliższy weekend lekcje z instruktorem ale chciałbym zapytać was, jak to wygląda z waszego doświadczenia. Czy umiejętności jazdy na desce pomagają, przeszkadzają czy raczej nie mają wpływu na postępy narciarskie?
#zima
  • 20
@manedhel: Raczej chodziło mi o to, jak bardzo będą przeszkadzać o ile w ogóle, nawyki snowboardowe. Mam nadzieję, że do przyszłego tygodnia nie pojawi się jakieś gwałtowne ocieplenie :D
@FELIX90: nie będą ci w ogóle przeszkadzać, zaraz się przestawisz na inny sport. Do tego szybciej powinienneś postępy robić skoro masz dobrze wytrenowaną równowagę. Bierzesz lekcję nauki pod skitury? Skitury wymagają więcej techniki niż standarowe narty.

I zawsze możesz też spróbować splitboard jak narty nie podejdą.
@manedhel: Nie chcę splita. Zdecydowanie chcę normalnych nart. Split to ani nie tak do końca deska ani narty, więc wolę jednak standard.
Lekcje biorę pod jakiekolwiek załapanie na czym polega jazda na nartach. Jak nauczę się zjeżdżać ze stoków, to dopiero będę myślał o pójściu w stronę turowania. W chwili obecnej nawet ośla łączka by mnie pokonała :D
@FELIX90: no ja też nie jestem fanem splitboardu i nie znam nikogo kto na tym jeździ, ale są ludzie którzy chwalą sobie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Powodzenia w nauce, skitoury to najfajniejszy sport narciarski.
@manedhel: zdecydowanie. Chodzę po górach zimą, coś tam się zimą wspinałem. Na desce jeździłem w różnych kurortach, także poza szlakami ale kilka rzeczy przeszkadzało mi najbardziej - tłumy, brak elementu "wycieczki" górskiej, kolejki i ceny wyciągów.
W Karkonosze mam blisko, w niższe górki jeszcze bliżej. Nie kręcą mnie zupełnie jeśli chodzi o łażenie po nich, myślę za to, że są idealne pod skitury.