Wpis z mikrobloga

@XIONC_CI_MORDE_LIZAL: Jak dla ciebie #!$%@? to jakiś wielki atak na neoplan to był to jedyny właściwy wniosek.

@callmemiro: M340i ma 340 albo 360 kucy. Ostatnio właśnie słyszałem 435d (co jest bardzo rzadkim widokiem) i mnie zszokowało jak źle to brzmi. Jeździłem M440i i wiem jak mogą brzmieć nowe beemki

@kappav22: 530i to zupełnie inna półka cenowa
@cwlmod: po pierwsze to ty napisales ze sie malo nie zrzygales jak zobaczyles przyspieszajace 335d - a ja pytam czego sie spodziewasz po 313KM? Przyspiesza bardzo dobrze jak na 313 przy takiej masie.

Po drugie pokaz mi ile kosztuje i gdzie moge kupic m340i ;)

Po trzecie nawet jak znajdziesz gdzies jakies ceny (nie mozna nigdzie w tej chwili zamowic nowej trojki M340i) to chcesz porownywac stary model do nowej G20?
R6>R4, a więc skoro 530i ma cztery gary, a 530d sześć, to wybór jest prosty. 540i jest droższe i tu nie ma co porównywać. Pewnie panu po 70. roku życia bardziej zależy na wypasie niż na benzynowym silniku. No i spalanie.
@cwlmod: Człowieku, czy ty upadłeś na głowę? Polecasz 4 cylindrowy silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa, zamiast 6 cylindrowy rzędowy diesel? Bo "NIE KLEKOCZE"

Człowieku, ty chyba przespałeś 30 lat.

https://www.youtube.com/watch?v=nSuFqFJbhK4

https://www.youtube.com/watch?v=GH50gcc1HCg

Lepiej brać hałasujące, obrzydliwie brzydko pracujące 4 cylindrowe gówno z bezpośrednim wtryskiem paliwa zamiast 6 potężnych cylindrów w dieslu? Chłopie won z tego tematu i ogólnie z motoryzacji, bo wprowadzisz kogoś w ostre gówno takim idiotycznym gadaniem. Te gówno
@MariuszLowKick: @kupkesobieciagne: Dobra pajace i gówniani eksperci. Wyłożę sprawę ostatni raz bo do waszych łbów normalnie nie dociera.

R6>R4, a więc skoro 530i ma cztery gary, a 530d sześć, to wybór jest prosty. 540i jest droższe i tu nie ma co porównywać.


540i NIE JEST #!$%@? DROŻSZE OD 530d!!!!!! Wy idioci nie potrafi nawet wejść w konfigurator BMW.

530i podałem jako alternatywę pod względem mocy.

zależy na wypasie niż na
@Neoplan: super podejście teścia, świetny wybór auta. Mnie jeszcze na nowe nie stać, ale przez chwilę miałem taki szalony plan ... I mimo, że po jazdach testowych utwierdziłem się w przekonaniu, że spełnia ono 90% moich fanaberii, to rozsądek wziął górę... Szkoda, że w Polsce zarabiając przyzwoite pieniądze zakup auta ze średniej półki cenowej prowadzi do wyrzeczeń.

A jeszcze większa szkoda, że motoryzacja jest tematem zainteresowania wszystkich facetów, co sprawia że
@randomdrop: Rozumiem Cię. Teść chciał mi sprzedać swoje poprzednie F10 za bardzo dobrą cenę, ale w końcu nie zdecydowałem się. Obiektywnie to może nawet mnie stać, ale przy luksusowym BMW z przebiegiem 200 000 km przy każdym przeglądzie bym się bał, że zaraz mi tu wylezie konieczność wyłożenia na coś 5 czy 10 tysięcy złotych. Wolę spokojnie jeździć swoim outbackiem, który też taki tani w eksploatacji nie jest, ale to zupełnie
@randomdrop: Sprawdza się nieźle i na pewno lepiej niż jakieś BMW czy Mercedes, ale utrzymanie jest jednak droższe niż jakiegoś randomowego Mondeo czy Passata. Np. dlatego że diesle są do bani i albo jeździsz na benzynie albo trzeba przykombinować z LPG. Ja mam LPG i zrobiłem z instalacją 150 000 km (auto w salonie kupiłem w 2015 roku). Jest generalnie super. Z resztą to nie jest moje pierwsze Subaru.
A jakieś
Czy ja coś mówiłem o przyspieszenie lub serii 3? NIE


@cwlmod: ok, sorry, pissles o 435d a nie 335d jak napisalem. Ponawian wiec pytanie:

@cwlmod: po pierwsze to ty napisales ze sie malo nie zrzygales jak zobaczyles przyspieszajace 435d - a ja pytam czego sie spodziewasz po 313KM? Przyspiesza bardzo dobrze jak na 313 przy takiej masie.

Po drugie pokaz mi ile kosztuje i gdzie moge kupic m340i ;)

Po
@cwlmod: Maciek, spokojnie, bo ci żyłka pęknie. Ja wiem, że cię tutaj przeczołgali, nie zgadzali się z tobą i teraz musisz wyładować frustrację, ale takim zachowaniem tylko pokazujesz jakim jesteś słabym zawodnikiem.

A więc tak, 540i jest droższe od 530d, polecam wejść w konfigurator. Dodatkowo 530d jest dostępne z tylnym napędem, co jest zdecydowanie ogromnym plusem. W wersji RWD jest jakieś 15 tysięcy tańsze od 540i, z xDrivem około 3 tysiące
a więc i ten odpowiada tym samym


@randomdrop: A ciebie by nie drażniło jak gość ci pisze, że nie miałeś nigdy super auta więc twoje zdanie jest warte tyle co psia kupa? Trochę irytujące przyznasz.

bydwa auta w momencie zakupu miały nieco ponad rok. Przegląd VW: 350e, przegląd Mercedesa: 750e


@randomdrop: Mercedes nie ma pakietów serwisowych które obejmują pierwsze lata tak że nic nie powinieneś płacić za przegląd.?

po pierwsze
On miał każde BMW 5 począwszy od E39 i twierdzi że to jest dokładnie to co chce. Poza tym on dalej prowadzi firmę w Niemczech i potrafi zrobić 50 000 km rocznie po autobahnach. Np pojechać z Monachium do Berlina na spotkanie i wrócić jak jest ładna pogoda i można 200 :D


@Neoplan: ciekawe z kim się układał
@cwlmod: XD Co ma rzekomy mały siusiek do różnicy w cenie? Poza tym różnica w cenie RWD 530d i 540i to nie jest 1%, nie przekręcaj faktów. A, no i 540i nie ma w RWD, nie w Touringu, a o nim tutaj rozmawiamy, taki model wybrał teść OPa.

Jeździłem wszystkimi 5er poza G30 i nawet w E34 jest cicho przy niskich i wysokich prędkościach, w F10 nie słyszałem diesla przy 50km/h,