Wpis z mikrobloga

Ten brawl jest bardzo ciekawym konceptem. Może w przyszłości byłaby możliwość zrobienia dodatkowego laddera/trybu w którym co miesiąc bądź dwa zmieniają się dostępne zestawy kart. Na ten moment mamy 10 rozszerzeń i 4 przygody (do tego basic i classic sety, ale ja bym je pominął w tym trybie). Podzielmy to na połowę i mamy 5 rozszerzeń i 2 przygody na rotację, przykładowy zestaw rotacji:
1 miesiąc: Goblins vs Gnomes, Whispers of the Old Gods, Ungoro, Witchwood, Rastakhan + Naxxramas i Karazhan;
2 miesiąc: The Grand Tournament, Gadgetzan, Frozen Throne, Koboldy, Boomsday + Blackrock Mountain i Liga Odkrywców;
3 miesiąc: Goblins vs Gnomes, Gadgetzan, Ungoro, Koboldy, Rastakhan + Naxxramas i Liga Odkrywców;
itd.

Każde rozszerzenie to około 130 kart (nowsze mają 135), natomiast przygody mają albo 30 (naxx i brm) albo 45 kart (Karazhan i LoA). W jednej rotacji mielibyśmy zatem około 720 kart.
Obecnie w standardzie są 1183 karty, po kwietniowej rotacji najprawdopodobniej będziemy mieli 913 kart do dyspozycji.
Możliwe że trzebaby przejść na tryb 6 dodatków i 2 przygody, ale przy tak krótkich sezonach (miesiąc bądź dwa tak jak pisałem wcześniej) nie robiłoby to chyba zbyt dużej różnicy.

Głównym plusem takiego trybu była by alternatywa dla wilda, który chyba nie jest obecnie w zbyt dobrej kondycji.
Taki tryb mógłby też pomóc odżyć dodatkom i kartom, które nie są grane za często, bez podstawowych kart trzeba trochę kombinować, żeby złożyć coś ciekawego :D.
No i też chyba wniosłoby to pewien stopień świeżości do gry, chyba każdy zaczyna być już zmęczony grą na łowców XD.

Minusem byłoby oczywiste narzekanie ludzi że nie mają kart, bo je zmielili na pył.

Dobry czy zły pomysł XD?
#hearthstone
  • 3
@bosek: Pomysł ciekawy, tylko wiąże się z nim jeden problem. Kto w ten tryb będzie grał? Sam napisałeś, ze Wild nie jest w dobrej kondycji, a takim sposobem rozdzieliłbyś go na dwie (za pewne nierówne) części. Chyba koniec końców lepszym rozwiązaniem jest brawl, w który praktycznie każdy chce zagrać ze względu na darmowy pakiet.
@Edi93: Nie ma tutaj rozwiązania, w którym wszyscy są zadowoleni. Wild jest około 10 razy mniej popularny niż standard i 3 razy mniej popularny od areny. Nie wiem czy byliby chętni do gry w tym trybie, ale wydaję mi się, że miałby swoje grono odbiorców. Nie wiem też czy byłoby to dobre rozwiązanie dla przyszłości hearthstone. Jest w końcu wiele ważniejszych rzeczy wymagających implementacji niż nowy tryb :P.
Z brawlem jest