Wpis z mikrobloga

Czy jeżdżąc na kierownicy w gry komputerowe można przyzwyczaić się do kierowania samochodem ? Chodzi o odpowiednie skręcanie kierownicy w stosunku do zakrętów oraz operowanie gaz / hamulec ? Znalazłem na strychu kierownice po moim starszym bracie, a że za 4 miesiące rozpoczynam jazdy to chciałbym jednak trochę oswoić się z kierowaniem. Myślicie, że taka nauka ma sens ? Czy nauczę się złych nawyków ?
#prawojazdy #samochody #motoryzacja
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Season6: jedzilem na kompie na komputerze tysiące godzin przed kursem przez wiele lat, czy mi to pomogło, ciężko powiedzieć, bo od gowniaka ojciec dawał mi prowadzić auto na polnych drogach. Jedno jest pewne nie miałem nigdy uciekającej nogi przy automacie i uważam, że to przez gry.
  • Odpowiedz
@Season6: Nie, to kiepski pomysł. Jeżdzę autem od 6 lat, pracuję jako kierowca od 3 i teraz jak siadam przed kompa i próbuję grać w coś z kierownicą, to zupełnie nie potrafię tego ogarnąć. Kierownica nie daje ci żadnego czucia, a sprzężenie zwrotne nie ma nic wspólnego z realizmem, nawet jakbyś wydał na kierę równowartość średnich rocznych zarobków. Poza tym w grach z----------z najszybciej, jak się da, a prawdziwym samochodem
  • Odpowiedz
Poza tym w grach z----------z najszybciej, jak się da, a prawdziwym samochodem w prawdziwym mieście zwykle będziesz się trzymał w zakresie 2000-2500 RPM i 50-60 km/h.

@Pangia: Skąd pewność że po zdaniu egzaminu nie kupi E46
  • Odpowiedz
@Season6: Ja opowiem o swoich odczuciach. Mam pozytywne doświadczenia z grami o tematyce jazdy. Dużo mam godzin na liczniku jeśli chodzi o EuroTruck. Nigdy w życiu nie jeździłem z przyczepą, raz tylko ciężarówką, ale to na firmie pod rampę - za przyzwoleniem taty - czyli mało. W kwietniu tego roku wsiadłem za kółko busa z przyczepą. Przyczepa 9x2,5x3,6m. Z busem zestaw ma coś około 13,5 metra. Całe wakacje, weekend w
  • Odpowiedz