Aktywne Wpisy
LukasUK +353
WielkiNos +149
Nawet patrząc codziennie na instagramowe trendy wyglądu współczesnych kobiet od zawsze uważałam, że taki instagramowy klon nie ma w ogóle podjazdu do naturalnie wyglądającej wersji kobiety.
Ludzkie oko ma o wiele większą rozdzielczość niż aparat. Jak drastycznie musi to wyglądać na żywo?
#logikarozowychpaskow #fagata #looksmaxing #ladnapani #instagram
Ludzkie oko ma o wiele większą rozdzielczość niż aparat. Jak drastycznie musi to wyglądać na żywo?
#logikarozowychpaskow #fagata #looksmaxing #ladnapani #instagram
Może 300 4t?
(zakładając, że jesteś pewnien robienia prawka na moto, jeśli nie to bierz 125 na spróbowanie)
Bo jak miasto i sporadyczne wycieczki do pobliskich miast, to 125 cm3 Ci wystarczy, raczej nie będziesz wyprzedzał ciężarówek 90km/h, bo jedziesz do pobliskiego miasta i często masz ograniczenia do 70 etc, a samo wyprzedzenie niewiele Ci da jeśli planujesz
@Hamza: Pierwsze słyszę.
Motocykli 2T z homologacją nie robią przez normy spalin jakie unia wymyśliła, dlatego teraz masz 4T, nawet Aprilia teraz ma vmax 130, a ta dawna 2T miała 155 chyba i 28 koni
@czikibum: przeskocz 125cc, rob A2 i kup cos wiekszego.
Komentarz usunięty przez autora
więc pewnie nawet litrowego ścigacza na B zarejestrujesz. Tyle, że w artykule nie ma info co gdy blokada jest prawdziwa, też ubezpieczyciel pokaże nam faka mówiąc "co z tego, że była blokada, skoro silnik litrowy, a w papierach pół szklanki"? Nie znam się.
Ale to 2T 125 w teorii ma sens, tylko chce się komuś w tych czasach kupować 2T, chyba oleju trzeba trochę dolewać do baku
Czym jest problemowa obsługa 2t? Olej do paliwa i... coś jeszcze? OP ma 20lat, do możliwości zrobienia A jeszcze 4 lata. W 4 lata będzie narzekał na moc, nawet sprawne wyprzedzenie autobusu/tira jest problematyczne, a co dopiero mając pasażerkę z tyłu, i
A2 to ile koni? 48? czyli gs500 mający chyba 45 koni się łapie. Vmax 185
Blokady można zdejmować na terenach prywatnych, bądź mogą istnieć jedynie na papierze. Jednak lepiej mieć wybór zdjęcia ogranicznika, niż bycia skazanym na jazdę mułem.
Jeśli mocy będzie mało a chcemy być w
Komentarz usunięty przez autora
Co do mnie, to miałem okazję jeździć różnymi motocyklami, i sam posiadałem między innymi 2t.
Obecnie mimo posiadania A, 125 2t bym rozważył, gdzie 4t gardzę przy takiej pojemności. Jazda motocyklem to frajda, a nie zwalnianie w górzystym terenie i ciągła walka z brakami mocy.
Co do rynku nie jestem na bieżąco, ale OP
Wtedy jeszcze gorzej w przypadku 125 4t. Wg mnie 4T to jedynie sportowe są spoko jeśli ktoś mieszka np. w warszawie lub w innym wielkim mieście, jeździ bez pasażera i kocha miasto, a nie trasy, tyle, że taka sportowa 125 chyba kosztuje trochę sporo, np. z 8 tysięcy? Czyli tyle co jakaś 250 sportowa z 2012 roku na