Wpis z mikrobloga

== ➡️ Dodatkowe informacje na temat kuponów 11.11 ⬅️ ==

Przedstawiamy wam oficjalną odpowiedź GearBest w sprawie kuponów na 11.11:

Ze względu na nieoczekiwane problemy techniczne, z przykrością informujemy, że w naszym systemie pojawił się błąd dotyczący kuponów $111.11-$111.

W promocji zaplanowane zostało 214 kuponów, ale niestety system zawiódł i wydaliśmy ich nieprawidłowo 593. Pierwszych 214 klientów prawidłowo otrzymało te kupony, ale pozostałym, którzy nie mogli ich już użyć zaproponowaliśmy rekompensatę. Podjęliśmy poważne kroki aby zapobiec takim sytuacjom w przyszłości i w dalszym ciągu będziemy wam oferować najlepsze promocje i dobre usługi.

W tym tygodniu także możecie liczyć na inne akcje promocyjne, a więc zostańcie z nami i korzystajcie z super ofert na Black Friday. Raz jeszcze przepraszamy naszych klientów za wszystkie niedogodności i dziękujemy za wasze wsparcie i zrozumienie!

#gearbest
  • 11
@GearBest_Polska ta już to widzę, że zostawiliście 214 kuponów tj zamówień xD z tego co widać na reddicie, trustpilot i innych stronkach to anulowaliście wszystkie zamówienia, chyba tylko zamówienia ze statusem "wysłane" zostały odratowane bo... nie było JAK anulować. Pomijam już bezczelną zmianę daty ważności kuponu o 1 dzień przez co wiele osób które planowały zakupy po prostu nie skorzystały.
Miałem zamówienie z kuponem który wygrałem w 2 rozdaniu 1 dnia promocji
@GearBest_Polska:

Pierwszych 214 klientów prawidłowo otrzymało te kupony


No mi się wydaje, że chodzi o pierwsze 214 zamówień z kuponem, bo tak, jak @donzol złapałem kupon w jednej z pierwszych tur, ale widziałem, że data ważności do 14, więc na spokojnie wybrałem sobie coś do kupienia i złożyłem zamówienie 11 albo 12.11 - jak widać za późno, bo po kilku dniach anulowali