Wpis z mikrobloga

#gamedev #unity

Cześć wszystkim,

Po godzinach dłubie prostą gierkę w Unity. Wstępnie udało mi się stworzyć wersję prezentującą jak miałaby wyglądać podstawowa mechanika ()

W grze KnockBox: Infinity Tower wcielamy się w duszka zamieszkującego nawiedzoną wieżę oraz jego ulubioną zabawkę - Skrzynkę ( ͡º ͜ʖ͡º)
Za każdym razem gdy tylko duszek bawi się skrzynką cała wieża sprzysięga się by tę zabawę popsuć.

Głównym założeniem rozgrywki jest sprawne manewrowanie Skrzynką, tytułowym KnockBox'em, w taki sposób by omijając proceduralnie generowane przeszkody i umykać zagrożeniom by duszek jak najdłużej cieszył się zabawą.

Jeśli ktoś byłby chętny to zapraszam do zagrania i podzielenia się opiniami. Gra dostępna jest na Google Play jak i w przeglądarce.

Będę wdzięczny za jakiś konstruktywny feedback. Dajcie znać czy waszym zdaniem rozwinięta i dopracowana gra o takich założeniach miała by szansę zaistnieć gdzieś w szerszym gronie odbiorców.

Jeśli komuś rozgrywka przypadnie do gustu i macie ochotę to pochwalicie się wynikiem, jestem ciekaw :)
#bgamedev
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach