Przymierzam sie do E60. NA co zwrócić uwagę w tym modelu ? Mailem już z 30 sztuk bmw, głownie e39 i już trochę wiem co z czym się je natomiast w przypadku E60 jestem zielony.
@miroslaw_anonowski: Najbardziej trzeba uważać aby nie przesiąknąć miłością do kultury grupy ówczesnych wędrowców nieposiadających ojczyzny gdyż 3/4 kierowców tego modelu na polskich drogach to opaleni potomkowie wygnańców z indii
@miroslaw_anonowski: z e60 jest jak z poterowskimi fasolkami o wszystkich smakach xD jeden trafi na zajebiste auto a drugi na d------------o trupa xD z fartem
W E60 jest ciekawa i rzadka w Polsce wersja 535i, która była poligonem testowym do (podwójnie) uturbionych silnków dla BMW. Nie wiem, jak z awaryjnością tego pierwszego eksperymentu, ale auto ciągną 302 kucyki i można pokusić się o objechanie kolegów V8.
doskonale wiem, ze egzemplarz egzemplarzowi nierówny, natomiast diagnostyka i miedzy e39 a e60 to przepaść i tutaj leże, Domyślam się, ze przebieg będzie zapisany w wielu miejscach, pytanie jak to odczytać. Czy w E60 automatyczne skrzynie sa robione przez ZF dla benzyny i GM na diesli ?
@miroslaw_anonowski: tak ZF dla benzyny, zalezy od przebiegu, przekladnia z active steering to jakies 13k, przy 300k przebiegu moze byc z nia roznie, to mi sie tak na szybko przypomnialo, uszczelniacze to wiadomo
@miroslaw_anonowski: w v8 uszczelniacze zaworowe, sprawdzasz tak że niech samochód postoi na luzie czy tam P jak automat przez 10 minut, jak nie zacznie dymić to wszystko spoko ;)
Czy ktoś mi może wytłumaczyć jak po tylu miesiącach totalnej suszy nie byliśmy gotowi na kilka dni deszczu? Przecież wszystkie rzeki w Polsce miały najmniejszy poziom od lat. Straszyli, ryby zdychały a teraz nagle powodzie? #powodz #susza #wisla #odra
Zapraszam do pisania swoich propozycji "na chlopski rozum" na temat zwalczenia powodzi na śląsku. Zaczne od mojej, skoro na Wiśle jest rekordowy niski poziom wody to może przekierujemy rzekę tak aby plynela do Wisły? #powodz