Wpis z mikrobloga

Kiedyś wrzuciłem już swój samochód i spotkał się z pozytywnym przyjęciem. Wtedy jednak czysta seria z dokładkami natomiast tutaj z dołożonym body kitem (przedni zderzak, progi oraz tylni zderzak) japońskiej firmy Chargespeed. Felgi również japońskie - Work Emotion ( ͡° ͜ʖ ͡°) Także #chwalesie #pokazauto #jdmboners #jdm #subaru
Pobierz
źródło: comment_SJ9Suw6ilZmKfw3g1LlHLVZEfkmQRsBg.jpg
  • 258
@kiwajakotako: zawsze się zastanawiam czy ktoś kto ma tak umiejscowiona tablice rejestracyjna nie boi się o swoje życie w razie wypadku - przecież tablica na wysokości szyi może zrobić spora krzywdę ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@AdiBubu: Ten splitter to całość ze zderzakiem, jedna część. Nie jest to jakaś tam byle jaka dokładeczka na śrubki :) Miałem taką kiedyś z Ebaya w starej Suabrynie :) Tutaj jest naprawdę porządne wykonanie. Chargespeed robi body kity już chyba od 30 lat do japońskich samochodów :)
@kiwajakotako: Sprawdzałeś w jakiś sposób czy sama modyfikacja nadwozia ma realny wpływ na osiągane wyniki? Pomijam słabsze przyśpieszenie przez wyższa masę, bardziej pytam o trzymanie się w zakrętach itd. Torowo się bawisz czasem czy bardziej jako zajawka i spełnienie marzeń? W każdym razie wygląda super, tylko ta tablica taka niemrawa.
@Paayor: Niestety nie mam warunków żeby sprawdzić jaka jest różnica w osiągach przed i po. Nowy body kit nie jest jakoś dużo cięższy od starych elementów przynajmniej takie wrażenie odniosłem montując. Na pewno zmieniła się aerodynamika, ale jak nie wiem. W codziennym uzytkowaniu nie odczuwam zwiększonych oporów i różnicy na niekorzyść. Subarynka to bardziej mój daily car, ale jeżdżę co jakiś czas na tor chociaż nie upalam. To raczej jazda rekreacyjna
@kiwajakotako: A wykresy z hamowni masz czy nie robiłeś testów? W sumie zmieniłeś pewnie zwykła blachę na coś aluminiowego czy inny metal o niedużej gęstości, więc waga przy całości to nie wiecej niż ~20kg. Jak będziesz kiedyś coś wiedział o aerodynamice i efekcie zmian, to zawołaj. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
ps. we wnętrzu coś ruszałeś czy fabrycznie wszystko?
@RatKing: U wszystkich japończyków zmiany widać. Nawet nawiązując do Twojego przykładu Lexusa - w tym roku chyba sprzedali w Polsce ostatni egzemplarz GS-Fa i z pięknym wolnossącym silnikiem. I następcy nie będzie.