Wpis z mikrobloga

@Toudi92: wymien suport na jakis normalny bo widocznie to co masz to jakas metaloplastyka. kiedy wymienisz suport to pewnie nowe sruby wejda ciasniej w gwint i beda trzymac korbe na miejscu. normalnie takie rzeczy sie nie zdarzaja.

no na gwarancje ale to bez sensu dalej to dokrecac skoro sie luzuje. isc powiedziec ze chcesz wymienic na cartrige a to stare gowno wykrecic.

co to wogle takie dlugie XD
@lif3form: Z tym zielonym, to żeś pojechał, zielonko ;P. Zielony Loctite jest klejem trudno demontowalnym, czyli OP będzie miał problem, żeby to odkręcić. Ja bym do tego zastosował klej łatwo demontowalny (czerwony), bo jakiś dużych obciążeń to tu nie ma
@krabozwierz: nie no sprobowac mozna tylko lepiej przedtem na grubo przesmarowac caly suport bo potem juz sie nie odkreci. taki suport i z 5 lat bedzie dzialac, ludzie nie smaruja a jakos jezdza wiekszymi gratami.

dobrze tez sobie przedluzke zrobic tego imbusa, jakas stara kierownica wystarczy, przylozyc wieksza sile i dokecic tylko ciekawe czy nie ma kluczy z gownolitu i dlatego nie umie przykrecic tej sruby jak czlowiek. sa takie imbusy
So what is the difference between the Red, Blue, Green and Purple threadlocker? Loctite® Red Threadlocker is the highest strength.


@krabozwierz: Czerwony jest właśnie najmocniejszy.
Może pomyliło Ci się, bo wszystkie te kleje są w czerwonym opakowaniu ;)

Dla każdego z tych klejów warto podgrzać śrubę przed odkreceniem np suszarką, opalarką czy nawet zapalniczką.
@Toudi92: Co najmniej korba jest wytyrana na otworze być może kwadratowy profil supportu też. Możesz niby dobić młotkiem i dokręcić śrubę na rozłączny klej do gwintów ale długiej jazdy nie wróżę.
Chyba że za każdym razem nie osadzasz do końca korby na osi supportu.

Gx