@shitstormer: Jakieś 90% autorów tych opini zmienia biegi wolniej niż przeciętny automat hydrokinetyk i jedyna prawdziwa kontrola jaką mieli nad samochodem to ta na przeglądzie w skp xD
@Rodriquez ja kiedys w starym mercedesie siłą wbiłem z D na R przy 50kmh auto stanelo w miejscu i zgaslo. Odpalilem i pojechal dalej :D a jak nacisnie oba pedaly to tak jakbys gazowal na luzie w manualu
@Rodriquez: nic się złego nie stanie, z resztą w nowych autach tak uruchamiana jest procedura launch control, w sensie skrzynia już przekazuje moment, turbina zaczyna pomować ciśnienie do dolotu a trzymasz auto hamulcem właśnie
@pierwiastekzminusjeden: jest coś takiego jak komfort. Automat znacznie podnosi komfort jazdy i jest warte więcej niż wymiana oleju w DSG co 60tys. km.
@shitstormer: Zazwyczaj gadają tak ludzie w swoich passerati i innych, gościu #!$%@? (nie do ciebie panie op), kontrole to można mieć nad samochodem wyścigowym, a nie w miejskim samochodzie gdzie schematycznie zmieniasz biegi co 500 metrów XD
@PlusujMnie: mi raz zdechła skrzynia, ale to jak paliłem kapcia na suchym i to ze stałym napędem na 4 koła (torsen). Ale nauczka kosztowała mnie kilka k i już tak nie robię, chyba, że na śniegu ( ͡°͜ʖ͡°)
Wiecie może tak z czystej ciekawosci co sie stanie gdy jednoczesnie w automacie wcisnie sie jednoczesnie gaz i hamulec?
@Rodriquez: jak masz DSG z lepszym silnikiem, włączysz tryb S, wyłączysz ESP to odpali się Launch Control i obroty będą utryzmywać się w okolicach 4k RPM w beznynie, po puszczeniu hamulca będzie wystrzał do przodu. A w normalnej sytuacji to się nic nie stanie.
źródło: comment_Tjz9wUqHa4M4CLFayUlukLc3GaPPc4e6.jpg
Pobierz@glonstar iksDE
Komentarz usunięty przez autora
@Rodriquez: jak masz DSG z lepszym silnikiem, włączysz tryb S, wyłączysz ESP to odpali się Launch Control i obroty będą utryzmywać się w okolicach 4k RPM w beznynie, po puszczeniu hamulca będzie wystrzał do przodu. A w normalnej sytuacji to się nic nie stanie.
Zapomniałeś o padającej mechatronice.