Wpis z mikrobloga

TL;DR Plush bardzo nie chce, żebym się do nich przeniosła

Jezeli ktoś z was się przenosił do plusha, to ile to trwało?

Ja złożyłam u nich dwa zamówienia przeniesienia numeru (żeby skorzystać z promocji na dwa numery) i jeszcze żadne nie doszło. Jedno 21 sierpnia, a drugie 17 lipca (sic!). W lipcu, gdy orientowałam się w ofercie i procesie dostawy konsultanci zapewniali mnie telefonicznie, że do dwóch dni roboczych umowa będzie u mnie. Nawet nie wiem, czy to wina plusa, czy TNT. Jak myślicie?

1. To sierpniowe przebiega na razie następująco:
21.08 złożyłam zamówienie
22.08 dostałam wiadomość, że zamówienie zostało przekazane kurierowi (ale bez informacji o numerze listu przewozowego)
24.08 zadzwonił do mnie konsultant z plusa, że w poniedziałek 27.08 przyjedzie do mnie umowa. Poprosiłam o numer listu przewozowego, ale on stwierdził, że na 100% mam już takowy na mailu. Powiedziałam, że sprawdzałam i nie mam, ale on trochę mówiąc do mnie jak do debila mówił, że na pewno jest. Maila nie było bo przyszedł później.
25.08 przyszedł mail z numerem listu przewozowego. Dzięki za robienie ze mnie debila. Niestety go od razu nie sprawdzałam.
27.08, w dniu dostarczenia, wzięłam home office, żeby w domu czekać na kuriera. Dopiero wtedy sprawdziłam status przesyłki, ale wyświetliła mi się przesyłka nadana 20.08 (czyli przed moją datą zamówienia) i już dostarczona w jakimś zupełnie innym mieście. TNT mówił, że to znaczy, że Plus nie przekazał im jeszcze przesyłki. Plus mówił, że zapewne wieczorem pojawi się pod tym numerem moje zamówienie. Nie pojawiło się. I tak jest do teraz.

2. To lipcowe przebiega następująco:
17.07 złożyłam zamówienie. Akurat takiego dnia, bo chciałam podpisac umowę krótko przed okresem rozliczeniowym operatora, u którego teraz jestem. Zapewniana, że dojdzie w 2 dni robocze uznałam, że paczka zdąży dojść przed moim wyjazdem na urlop (21.07, 4 dni)
18.07 dostałam wiadomość, że zamówienie zostało przekazane kurierowi (ale bez informacji o numerze listu przewozowego)
20.07 dzwonię do plusha z pytaniem, gdzie moja umowa. Pani mówi, że powinna dojść 27.07. Poprosiłam o numer listu przewozowego. Jeszcze nie był wygenerowany. Powiedziałam, że inaczej mi obiecali, więc poprosiłam ją o przesunięcie dostarczenia o tydzień, bo nie będzie mnie w mieście.
Od tego czasu nikt się sam z siebie do mnie nie odezwał w sprawie tej przesyłki. Ani kurier TNT (które zapewniało mnie, że kurier dzwoni przed dostarczeniem, no bo musi być konkretnie osoba podpisująca umowę na miejscu), ani TNT nie przysłało awizo, ani Plush nie wysłał mi numeru listu przewozowego, ani nie poinformowali mnie o dalszych krokach.
W ciągu ostatnich kilku tygodni co jakiś czas dzwoniłam do nich w tej sprawie, to mówili, że kurier nie mógł doręczyć i, że przesyłka jeszcze do nich nie wróciła i jak wróci to nadadzą ponownie. Nie wróciła do nich przez 30 dni. Potem coś mówili, że wróciła, ale jeszcze nie zaksięgowali zwrotu. A nowego zamówienia nie mogą wygenerować dopóki tamto nie wróciło.

Już nie mówiąc o tym, że nie da się tego tak skoordynować, żeby obie umowy przyszły jednym kurierem i dwa razy muszę zostawać z ich powodu w domu. (inb4 mogłaś sobie zamówić do pracy - powiedzieli, że okno dostawy to 8:00-21:00 więc nie będę specjalnie przychodzić wcześniej i siedzieć w pracy możliwe, że 13 godzin).

Teraz to aż zaczynam się zastanawiać, czy moje dane na pewno są bezpieczne, czy kurier nie podpisał sobie tej umowy i nie będzie z niej korzystał na moich danych i będę potem słupem, albo terrorystą XD

Nie mam siły już do nich wydzwaniać i prosić się o informacje.
Taką zdeterminowaną klientkę mają i tak olewają. Gratuluję obsługi klienta.

#plush #plus #telefony
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@powiedz: i po tylu perypetiach Ty dalej chcesz być ich klientem...za 5zl taniej? Daruj sobie ten technologiczny skansen jest tyle innych opcji.
Gdybyś jednak bardzo chciała proponuje najpierw przenieść u swojego opa numer na kartę później w salonie plusa przenieś numer do plusha i wtedy powinno pójść z górki.
Ps przeniesienie numeru zwykle trwa 1 dzień ale z karty(na abonament czy abo nie ważne)
  • Odpowiedz
@powiedz: Ja bym na twoim miejscu pofatygował się osobiście do salonu. Dostaniesz od razu kartę i papiery. U mnie przebiegło wszystko sprawnie, a przechodziłem z abonamentu z innej sieci.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@powiedz: a to zależy jak trafisz w większości salonów plusa nie chcą się zajmować plushem bo nie dostają za to prowizji
  • Odpowiedz
@archi3: @powiedz: Byłem w dwóch. W pierwszym nic nie załatwiłem bo akurat nie mieli kart. W drugim bez problemu załatwiłem 3 numery w 10 minut. Przenosiłem z abo więc musiałem poczekać do końca umowy, aby nie obciążyli mnie przypadkiem jakąś karą za zerwanie umowy, ale karty sim dostałem od ręki, a migracja numerów nastąpiła bez problemu wg. wyznaczonego terminu.
  • Odpowiedz
@powiedz: Witam. Najmocniej przepraszam za wszelkie niedogodności. W przypadku zamówienia złożonego na naszej stronie internetowej, napisz proszę maila na adres: esklep@plus.pl ze szczegółowym opisem sytuacji. Podaj w nim również: imię, nazwisko i numer zamówienia. Następnie prześlij mi tutaj numer referencyjny, a ja przekażę go dalej, co przyspieszy realizację Twojego zgłoszenia.
  • Odpowiedz
@powiedz: ja też zamówiłem plusza ale nowy numer miałem date dostarczenia na 2 dni temu do tej pory nie mam paczki ani numeru listu przewozowego po prostu logistyka na poziomie 20 wieku ja już nie czekam na tą paczkę bo szkoda czasu zamówie coś u kogoś innego
@Specjalista_Plus:
  • Odpowiedz
@powiedz: Jeszcze raz bardzo mi przykro za tę sytuację. Jeśli podasz mi numer referencyjny, będę w stanie przekazać go do odpowiedniego działu w celu dokładnej weryfikacji tej sprawy. Znajduje się on w temacie wiadomości i rozpoczyna znakiem "#" (np. #12345).

@scheele13: Czy mógłbyś podać mi więcej szczegółów? Kiedy dokładnie złożyłeś zamówienie na Plush ABO i w jakim kanale sprzedaży?
  • Odpowiedz