Wpis z mikrobloga

@hpiotrekh: a skąd. Niestety prędzej takie wstydliwe rozwiązania znajdziesz w marce premium niż zwykłej. W wielu markach "nie premium" standard jest wyższy niż w markach premium. W premium wszystko sobie dokupisz za dodatkowe, zazwyczaj niemałe pieniądze. Opla Astrę rzadko ktoś będzie konfigurował na wypas.
A4 B7 i korbkomatic


@wyjalowiony: Dramat. Dwóch moich znajomych ma/miało B6 w s-line i korbotronik z tyłu, gdzie ja w oplu z 99 miałem wszystko w prądzie. A tu jeszcze generacja do przodu i dalej to samo ( ͡° ͜ʖ ͡°)

W bmw chyba podobnie jest w kwestii wyposażenia. Co jest #!$%@? w używkach, bo inne marki z duzym silnikiem kupujesz i wiesz, że były w największym
@wyjalowiony: VAG ma bardzo dziwną filozofię jeśli chodzi o korby z tyłu. Na przykład nowy Seat Ibiza (całkowicie nowy model, wyszedł pod koniec ubiegłego roku) nawet w najwyższej wersji wyposażenia, z najmocniejszym silnikiem, klimatyzacją, alufelgami, jakimiś asystentami podjazdu, radarami i ledami w standardzie (kosztuje ponad 70 tysięcy złotych) ma z tyłu korby i trzeba było dopłacać tysiąc złotych za elektrykę. Aktualnie trochę zmądrzeli i sprzedają to za 600zł ale mimo wszystko