Wpis z mikrobloga

Auto z salonu w rodzinie od 21 lat, ten sam właściciel, można powiedzieć, że wychowałem się z tym autem. Teraz ja jeżdżę nim od 7 lat, zadbany, garażowany, stale naprawiany, nieprzesadnie doinwestowany. Jednak troszkę już brakuje mi mocy, chciałoby się zmienić na coś lepszego, mocniejszego. Bo w tym brak klimy, trochę dużo pali (no lpg). Ale sentyment jest, serce by pękło jakby miał się go pozbyć (warty ze 3k, więc praktycznie rzecz biorąc nie opłaca się sprzedawać). Jak żyć.
A płacić 2x oc jednak szkoda :)

#motoryzacja #daewoo
  • 31
@Nooser: wyobrażam sobie, bo sama tak mam i nie mogę się doczekać aż trafię samochód, na który poluję w tej wersji, którą chcę ( ͡º ͜ʖ͡º) Chociaż zima już blisko, więc klima coraz mniej potrzebna xD
@ambitnyleniuch93: Da radę. Jedynie czego brakuje w tej wersji wyposażeniowej to klimy, abs i poduszek powietrznych. A tak to np. mam 4 szyby w prądzie co szokuje niejednego. Już zastanawiałem się nad jakimś softem, bo niby z 75 KM da radę podciagnać do ~110. Koszt 1k+. Tylko tu w tym wszystkim pojawia się pytanie: Czy jest sens? Czy jest sens inwestować.
@Nooser: za tego 1k dołóż klime.
Co do mocy ja tez chciałem 100, potem 150, potem 200, a stanęło na tym, ze pół roku temu kupiłem nowy samochód z salonu, który ma gaz i 75KM (1.0 Skoda) i tak czy owak dojadę wszędzie, a komfort tego, ze dojadę jest warty więcej niż sprint do setki krótszy o 3 sekundy.
@Nooser: E30 co? Po co ci taki staroć? Moje e36 to absolutnie najstarsze bmw serii 3 jakie można kupić. Skoro jeździsz deawoo to nie stać cię na prawdziwe klasyki a e36 jeszcze nadaje się do codziennej jazdy.