Wpis z mikrobloga

Mireczki zakupiłem w #xkom telefon #oneplus5t. No i niestety trafiłem na wadliwą sztukę. Przez środek ekranu przechodzi gruba biała linia. Nie chce go oddawać na gwarancje bo wiem, że to będzie trwać . W sumie nawet nowa sztuka jakoś by mnie nie satysfakcjonowała bo jakoś nagle straciłem zaufanie do tego modelu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Chce odesłać go z powrotem i uzyskać zwrot kasy. Jak powinienem się do tego zabrać? Oddać go powołując się na możliwość zwrotu w ciągu 14 dni czy ze względu, że jest uszkodzony to jakoś inaczej to powinno wyglądać?

Wołam też @x-kom

#android #zakupy
  • 10
@x-kom: Już to zrobiłem. Dzisiaj sprzęt wraca do Was.
Zgłoszenie do serwisu z opisem i zdjęciami, następnie wysłanie sprzętu wraz z wypełnionym oświadczeniem to wszystkie formalności z mojej strony, które muszę wypełnić? Teraz już zostało mi tylko czekać do 14 dni na zwrot?
@iwannagethigh: Tak, to wszystkie formalności. Nasi technicy zweryfikują sprzęt i będziesz otrzymywał od nas kolejne powiadomienia. Zawsze staramy się też, by cały ten proces trwał jak najkrócej
@iwannagethigh: Bardzo prosimy Cię o wiadomość prywatną wraz z numerem swojego zgłoszenia reklamacyjnego w iwadomości prywatnej - wszystko sprawdzimy i wrócimy do Ciebie z informacjami