Wpis z mikrobloga

Mirki - eksperci, rekiny finansjery doradźcie co robicz.

Jestem typowym wykopkiem programistom15k(w kilka miesięcy ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) i robaczę sobie w tym kraju z miesiąca na miesiąc oszczędzając hajs i planując w przyszłości zbudowanie własnego domu.

Jak dobrze zabezpieczyć kapitał?

Mam już jakieś oszczędności na lokatach w PLN. Niestety patrząc na to co się dzieje w polityce dobrze nie będzie. Rządzą socjaliści, rozdają kasę na prawo i lewo. Polacy wybiorą w wyborach następnych socjalistów i tak ta karuzela #!$%@? będzie się kręcić coraz prędzej aż się #!$%@? jak w Wenezueli czy Grecji - tak działa socjalizm - sprawdzono wielokrotnie.

Przy zapędach PiSu z mieszkanie+ 300+ 500+ czy 1000+(ooo gurwa (°° ) moje zarobione złotówki będą coraz mniej warte. Janusze będą brali te 500 czy 1000 PLN na dzieciaka ale bułki będą nie po 50gr a po 5zł, potem zrobi się program 10k+, ceny też + i znów będziemy zarabiać w milionach.

Czy przeniesienie oszczędności, z których nie mam zamiaru korzystać w krótkim czasie na lokaty walutowe(chyba najlepiej w CHF) to dobry czy zły pomysł?

#finanse #bankowosc #inwestycje #ekonomia #pytaniedoeksperta #kiciochpyta #polska #socjalizm
Pobierz
źródło: comment_Q5MHE02W4ufoKyBFu9CQZg7iQHAzFLiG.jpg
  • 16
@AndyMendy:

chyba widać na przestrzeni ostatnich 10 lat co sie z frankiem dzieje nie ? Złota nakup i schowaj w spłuczce od kibla

Niby to jest sposób, ale trochę strach trzymać w tej formie.
A inne waluty?
Dolan? - Trump robi inby, cła, cuda na kiju - stabilnie nie będzie
Euro? - stabilniejsze, może to jest wyjście
GBP? - wyjdo czy nie wyjdo z UE, też nie stabilne

@lothar: Z
Dolan? - Trump robi inby, cła, cuda na kiju


@QBA__: Dolan jest rezerwową walutą świata
Euro - EBC dodrukowało rekordową ilość eurasów, raczej będzie spadać w relacji do USD, ze względu na dalszą luźną politykę finansową.
GBP - odradzam, w przededniu końcówki negocjacji o pozostanie w EU, w przypadku braku porozumienia może spaść o 10 a może i 15 %