Wpis z mikrobloga

@ddd43q: Zameldowanych około 5k ludzi, nie wiemy, ile jest słoików/wynajmujących. Są osiedla, gdzie liczba mieszkańców wynosi 25-35k. "Aletamsietworzokorki", no się tworzą, bo macie jedyną drogę, która jest teraz remontowana i w pewnym sensie poszerzana. Nie zmieni to jednak niczego, bo słoiki ze wsi i tak będą walić samochodami do Wro, a nie ewentualnym tramwajem.

@greven: To były bardziej podś#!$%@?, jak większość ludzi z wrocławskiego tagu na wypoku. Co do mojego
@ddd43q: Bardzo prostym #!$%@? - miasto sprzedało wszystkie działki deweloperom, jakie mogło tylko sprzedać. Zostawiło sobie te, co niby ma być tramwaj i pętla przy Kajdasza (na skraju osiedla), dalej tramwaj nie dojedzie, bo to już nie są grunty miasta. Co do zameldowania - wiem, że to prawda, dlatego o tym mówię. I miasto też wprost mówi, że przez wiele lat się wzbraniało przed budową tramwaju na Jagodno, bo faktycznie zameldowanych
faktycznie zameldowanych jest tam 5k (przy tylu osobach jest to nieopłacalne), a do tego nie mają gwarancji na to, ile osób wynajmuje, ile będzie i czy w ogóle ktoś będzie miał zamiar tym jeździć z wynajmujących

@wiedro: ale komunikacja miejska nie powstała po to by przynosić dochód. Milczeniem pominę fakt wydawania pieniędzy na nowe kasowniki, zamiast na nowy tabor czy naprawę torów.
@Little_Juice: Na kasowniki i tak by trzeba było wydać piniondz, bo skończyła się poprzednia umowa, a w magistracie jest osobny budżet na kasowniki, tabor i infrastrukturę. Na każdą z tych rzeczy jest osobny i nie przerzuca się pieniędzy z kupki na kupkę.
@wiedro: Meldunek to kategoria administracyjna, która jest reliktem poprzedniej epoki; jeżeli miasto chce sprawdzić ile osób deklaruje mieszkanie na Jagodnie wystarczy sprawdzić kto płaci podatek dochodowy w US właściwym dla danej dzielnicy, Jagodno to najdynamiczniejszy lokalny rynek handlu mieszkaniami, szacuje się, że w Jagodnie mieszka 15 tyś mieszkańców. Miasto sprzedało w tym rejonie absolutnie wszystko, co tylko chcieli wziąć developerzy, a więc w przyszłości czeka ten rejon los Wilanowa, że trzeba
@wiedro: nie moje rejony, więc w sumie mam to w dupie, ale nie przeinaczaj faktów. Jagodno jest prawie 2 razy bliżej centrum niż Leśnica, która tramwaj ma. Budowa linii na Jagodno i Psie Pole to powinny być priorytety tego miasta. Szkoda, że przetarg ogłoszono przed wyborami i po wyborach się go unieważni, bo coś tam ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@mroz3 Co za strata kasy (°° zamiast od razu zaprojektować przy okazji prac nad nową buforową to dziesięć tysięcy przetargów dla 2 km torów. Kuriozalne jest to, że już dawno można było zrobić po taniości fajny P+R wykonując przystanek osobowy w okolicy.
@zkmowiec: Strata kasy z jednej, a z drugiej jest to, że magistrat tego tramwaju mimo wszystko nie chciał budować, a tylko mamić ludzi, że będzie kiedyś tam. Jednak coś się zadziało w magistracie i jeb, mamy przetarg na projekt trasy.
@mroz3: Nie znam sie na wrocku, ale nie powinno własnie być tak, że zostawiając auto na park and ride przesiadamy się w dogodny środek komunikacji miejskiej?
Patrząc obiektywnie jechać kilometry do miasta, zostawić auto żeby przesiąść się w autobus to trochę żenada.