Wpis z mikrobloga

@LowRyder_: "Reklamacja u nas w sklepie jest sześciocyfrowa. Niestety nie wiem co ten napis może oznaczać. Wysyłamy produkty nowe, wszelkie produkty ze zwrotów lądują w Outlecie, nie możemy jednak wykluczyć błędu. Zgłoś proszę reklamację, dodając zdjęcia."
"Nie wiem co ten napis oznacza" no kisne
@Aura wygląda na to, że taką obudowę sprzedała nam hurtownia jako nową, jeszcze to weryfikujemy. Takie przypadki zdarzają się bardzo sporadycznie. Wyślemy kuriera na nasz koszt i jak tylko odbierzemy tę obudowę podeślemy nową! Przepraszamy za kłopot i niepotrzebne wydłużanie realizacji zamówienia - zdajemy sobie sprawę, jakie to denerwujące, takie przypadki jednak bardzo trudno zidentyfikować.
@Aura_ większość produktów najpierw trafia z hurtowni do naszego magazynu w Sosnowcu i stamtąd przesyłanych jest dalej, zwłaszcza przy zamówieniach wieloelementowych. Bardzo nam przykro z tego powodu, wyjaśniamy z hurtownią jak mogło do takiej sytuacji dojść, są to dość sporadyczne przypadki. Zostań z nami :)
@Aura_ jeżeli otrzymałaś inny produkt, od tego, którego zamawiałaś, pragniemy przeprosić za błąd w wysyłce. Widzę, że została już zgłoszona reklamacja w Twoim profilu. W razie pytań, jesteśmy do dyspozycji na priv ;)