Wpis z mikrobloga

Miraski , Mirkowie , Mirabelki - zainteresowała mnie praca w agencji marketingowej na stanowisku pracownik biurowy/copywriter warunki zatrudnienia jak na moja mieścinę ok.

1. Ogólnie nazwa pracownik biurowy/copywriter to jaka naprawdę praca , jakie zadania szefu by mi zapodał ? Czyli innymi słowy co się kryje pod tą nazwą ?
2. Chciałbym zrobić jakieś fajne CV , może jako prezentacja multimedialna albo coś podobnego i proszę was o radę, co radzicie ? W końcu agencja reklamowa to polega na kreatywności ;)

Wołam ludzików z pod #marketing #praca #szukampracy #pomocy #pracbaza #reklama #rekrutacja

Pozdrawiam !
  • 24
  • Odpowiedz
Pod pozycjonowanie stron w internecie, głównie czytane przez bota Google. Wątpię, że na początku dostaniesz coś ambitniejszego.
  • Odpowiedz
@krzysztof-marcin-rybacki mam jedną radę do CV estetyczna i estetycznie zaprojektowana kartka A4, z dobra fotka, bez ściemy w zainteresowaniach i nie przesadzaj ze zdolnościami których nie masz. Takie CV są najlepsze. Bo prędzej czy później wychodzą mankamenty
  • Odpowiedz
@sorasill to nie jest moja pierwsza CV która wysyłam lvl 30 here ;) - ja wiem że prosta kartka A4 i prawdziwe informacje to standardzik - ja nie jestem z tych co wymyślają niestworzone rzeczy xD - no ale tu mi bardziej chodzi o to jak zrobić wrażenie na szefie małej firmy marketingowej - bo zwykłych CV to on pewnie od groma dostaje :p tym bardziej że skoro nie mam doświadczenia w
  • Odpowiedz
@krzysztof-marcin-rybacki ale jak odpowiadałem nie wiedziałem żeś klub 30 ;) ja mam A4 na lepszej jakości papierze składane na 3 do DL. Na pierwszej stronie mam wpisany tekst, który brzmi "Cześć, jestem Mariusz. Przeważnie to praca szuka mnie, jednak może czas to zmienić?" Na plecach firmowa pieczątka + www.

Środek standardowo fotka jak na fejsie - w sumie tylko poukładane wszystko i kilka elementów dodanych tak aby strona się nie nudziła i
  • Odpowiedz
@krzysztof-marcin-rybacki: jeśli chcesz pracować jako copy, to pokaż, że umiesz pisać. Przygotuj sobie kilka tekstów i wrzuć je np. na katalog w issuu, prosta stronę na wordpressie albo po prostu załącz w porządnie sformatowanych dokumentach. Słowo klucz - porządnie: wielu początkujących myśli, że trzeba oszołomić rekrutera jakaś uberkreatywnoscia, zapominając przy tym o rzeczowości i poprawności językowej. Copywriting to w 90% rzemiosło. Posprawdzaj po 3 razy wszystkie przecinki, podwójne spacje i literówki,
  • Odpowiedz