Wpis z mikrobloga

Mirki i Mirabelki potrzebuję rady bo muszę przyznać, że nigdy nie oddawałem żadnej elektroniki do naprawy/wymiany. Rok temu z żoną kupiliśmy #laptop firmy #lenovo w #xkom. Wiem, że te dwa podmioty nie mają najlepszej opinii jeśli chodzi o serwisowanie/naprawę. Ekran w laptopie zaczął ostatnio migać i wyświetlać kolorowe paski przy poruszaniu matrycą, a także czasem nawet blokować się i przestawać odświeżać obraz (pewnie popsuł się kabel łączący matrycę?). Oddawać laptopa na zasadach #gwarancja czy może jest możliwa jeszcze #reklamacja z tytułu rękojmi? Jak coś takiego zrobić porządnie, żeby potem nie mieć problemu w razie gdy xkom albo #serwis coś spierdzielą (czytając o ich ostatnich wyczynach bierzemy to pod uwagę).
#pomocy #laptopy #prawokonsumenckie #usterka #naprawalaptopow
  • 2
gwarancja czy rękojmia? gwarancja, bo sprzedawca i tak przeżuci sprzęt do producenta i czas oczekiwania się wydłuży....a btw nie wierz we wszystko co przeczytasz, serwis lenovo serio działa ok, nie ma się czego bać.