Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Cześć. Poznałem na #tinder pewna dziewczyne, dość dynamiczną. Sam nie jestem specjalnie dynamiczny, ot spokojny, normalny chłopak, z zainteresowaniami bardziej zbliżonymi do nauki, astronomii, majsterkowania itp. niż bujania się po klubach. Jedno z moich zdjęć przedstawia mnie na plaży z książką w ręku. Dziewczyna zapytała co to za książka, to jej odpowiedziałem zgodnie z prawdą, że to podręcznik Feynmana do fizyki (z wykształcenia i zawodu jestem #programista15k ale lubię sobie poszerzać wiedzę). Ta zaczęła się śmiać, że muszę być takim "przynudnym kujonem" i nic dziwnego, że nie miałem wcześniej dziewczyny jeśli zanudzam je takimi rzeczami xD Oczywiście nie byłem jej dłużny i napisałem co myślę o malowaniu paznokci i he he podróżach do Kędzieżyna Koźle autostopem (do obu tych rzeczy nic nie mam ale wkurzyła mnie). Potem się zastanowiłem i w sumie jakby nie patrzeć największe powodzenie mają faceci z prostymi zainteresowaniami typu klabing czy alkoholing pod skleping. Mam zmienic zainteresowania zeby miec jakies szanse u "normalnych" dziewczyn? #logikarozowychpaskow #zwiazki

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy studenckie
  • 73
największe powodzenie mają faceci z prostymi zainteresowaniami typu klabing czy alkoholing pod skleping


@AnonimoweMirkoWyznania: ludzie przyciagaja sie wg jakiegos poziomu
ci faceci z zainteresowaniami klabing i alkoholig przyciagaja karyny z zainteresowaniami dupydawaning i brajano-rodzing
bardziej ambitni faceci zainteresuja soba dziewczyny ktore nie skupiaja sie na malowaniu paznokci