Wpis z mikrobloga

#niewiemjaktootagowac #praca #inzynieria #technologia #kiciochpyta
Witajcie Mirasy,
przedstawię trochę swoją sytuację, bo mam dosyć istotne pytanie, a nie wiedziałem gdzie mógłbym się z tym udać.
Jestem na 3 roku studiów inżynierskich, niedługo dyplom i te sprawy, ale chciałbym się trochę przekwalifikować, bo jednak decyzje podejmowane w wieku 19 lat pochopnie bez rozejrzenia się na rynku pracy to czysta głupota. Jestem na kierunku związanym czysto z samochodami, ale zdaję sobie sprawę, że nie jest to jakaś idąca do przodu dziedzina w naszym kraju i chciałbym na studia magisterskie iść w stronę technologa do zakładów, a dokładniej do zakładu produkującego meble. Czy pracuje ktoś na takim stanowisku lub zna kogoś i wie jak to tam wygląda? Chciałem iść na mechanikę i budowę maszyn zaocznie i próbować już się wbijać gdzieś na staż jako młodszy technolog uprzednio samemu doszkolić się w tym temacie, bo jest dla mnie dosyć interesujący. Liczę na Was Mirki.
  • 13
@lsxol123: nie znam za bardzo rynku meblarskiego i zarobków tam, ale z tego co wiem konstruktor/inżynier w branży automotive nie ma problemów z rynkiem pracy i na zarobki narzekać nie może. Nie bez powodów niektórzy narzekają że jesteśmy montownią Europy.
@ladzik: Mirku napisz gdzie takie fajna robota w automotive w polsce?
OP zapewne po Simrze, ogólnie nie polecam w polsce inżynierii - większość moich znajomków z roku porozjeżdżała się po innych branżach - może z 5% pracuje w branży i wcale się nie dziwię.
@cadoda okolice Wrocławia. Z ludźmi ze studiów już kontakt mam ograniczony do kilku osób, ale wszyscy oni + Ci których widzę na LinkedIn, poznajdywali pracę w inżynierii a większość właśnie w automotive