Wpis z mikrobloga

@Majkel44: Pracowałam jako spedytor międzynarodowy (głównie kolejówka i morski) i powiem Ci, że jeśli nie masz nic przeciwko siedzeniu 8h na tyłku przed kompem, i na telefonie, to spoko, praca Ci się spodoba ( ͡° ͜ʖ ͡°) Do jak dużej firmy idziesz? Krajówka jest prosta, nie musisz znać języków obcych (ale wiadomo, angielski nawet w PL jest wymagany). Każda spedycja to tak naprawdę praca 24/24. Zdarzają się
Panowie powiem wam troche jak bylo przez te pierwsze dni bo jak juz zaczalem temat to wartongo skonczyc. bylem te pierwsze dni no i niby spoko robota za biurkiem, luzna atmosfera w biurze ale te moje wyniki to sa kurla dramatyczne przez 8h pracy sprzedam ma tym zasranym transie max 2 ladunki..
Nie dosc ze kurde #!$%@? kierunki to jeszcze na tym tej gieldzie transportowej jakos malo chetnych jest. Jak do 12
Chyba te stawki jak mowisz bo inaczej by pewnie schodzilo. Przykladowo wawa-kato, stal od gory ladowana stawka ok 850-900zl Mam normalnie tylko podstawe. Mam tylko okres probny a nie mialem zadnego doswiadczenia zebym mogl jakos umowe rozsadnie negocjowac @Suheil-al-Hassan
@Anox
@Majkel44: 1. Nie przejmuj się, dopiero zacząłes pracę. 2. Co to za januszowa firma? W powaznej miałbyś najpierw tydzien szkolenia, potem pracowalbys przez 1-2 tygodnie pod czyimś nadzorem, a dopiero wtedy sam. Ktos moze mi zarzucic, ze to praca, a nie przedszkole, ale sory - jak chcesz miec wyszkolonego pracownika, zeby przynosil zyski, to trzeba go najpierw wyszkolic. 3.bardzo często za kiepskie wyniki odpowiadają kiepskie stawki. PS: Osobiscie szczerze nienawidzę drogówki.
@Iwko niemiecka, duza firma. nazwy dokladnej podoawal nie bede zeby jakiekiegos przypalu nie bylo ( ͡º ͜ʖ͡º)
No ja akurat szkolen nie mialem hehe jeden dzien pattrzylem jak bardziej doswiadczeni spedytorzy wystawiaja na transie oferty nastepnego dnia juz sam to robilem. Nie bardzo mialem wybor, mimo ciezkich warunkow w tej firmie zatrudnienie raczej jest pewne.
@Majkel44 skoro robisz tylko w spedycji na polskim rynku to trudno mi powiedzieć wiele. Sprzedaż ładunków też zależy od tego jak sprzedajesz i ile masz na nie kasy. Zawsze możesz też wystawiać obszernie i polować na wolne naczepy czy busy wystawione. Musisz dużo pisać z ludzmi, gadać i wyrobić kontakty. Wiadomo też oceny twojej firmy na trans risk mają duży wpływ na to czy ktoś weźmie ładunek od Ciebie.

Teraz jest też