@krzysztof-es-545: Zmiana koloru płynu reakcyjnego na żółty (silniki benzynowe, LPG) lub zielony (diesel) w ciągu kilku minut wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej głowicy.
@Pawciosl: warto dodac, ze test jest o tyle do bani, ze brak zmiany koloru plynu nie oznacza, ze nie masz walniejtej upg. Wykrywa tylko przedmuch miedzy cylindrem a kanalem wody. Przedmuchu uszczelki miedzy cylindrem a kanalem olejowym lub na zewnatrz - kanal wody poza blok lub kanal oleju poza blok juz nie wykryje. Innymi slowy jak zmieni kolor to masz upg jak nie zmieni koloru to dalej nie wiesz ;) ale
@PLAN_B: 5-15zl na allegro @Znawca_Bigosu: oj tak tylko podalem oglna informacje, ze negatywny wynik nie oznacza zdrowej uszczelki. Swoja droga pozytywny tez nie oznacza uszkodzonej uszczelki na 100% - mogla tez peknac glowica lub blok ¯\_(ツ)_/¯
Komentarz usunięty przez moderatora
to do tego potrzeba specjalnego sprzętu, olej w takiej sytuacji kończy się po kilku minutach, płyn z resztą też i wszystko sru na ziemie
@mortt:
Poważnie. I co teraz?
@Znawca_Bigosu: oj tak tylko podalem oglna informacje, ze negatywny wynik nie oznacza zdrowej uszczelki. Swoja droga pozytywny tez nie oznacza uszkodzonej uszczelki na 100% - mogla tez peknac glowica lub blok ¯\_(ツ)_/¯