Wpis z mikrobloga

@mechaos tutaj wchodzi 530 gram czynnika, jak masz poniżej 100 gram to czujnik ciśnienia zlokalizowany na osuszaczu nie załączy wiatraka i skraplacza. Przekaźnik od klimy jest pod maską w skrzynce bezpieczników. Chyba 2 od lewej przekaźnik na górze. Linka od ogrzewania lubi się zerwać - nie wolno kręcić od razu z zimnego na ciepłe i odwrotnie. Trzeba mniej więcej w połowie zatrzymać pokrętło i na 2 razy kręcić. Ta klima nie ma
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@FoxX21: no i właśnie mi o taką odpowiedź chodziło :D nie mogłem zlokalizować problemu, jak zjade do domu to muszę sprawdzić :) dzięki!
@mechaos teraz na wiosnę miałem tak że klima nie uruchamiała mi się, sprawdzałem wszystko po kolei: elektrykę i było ok. Okazało się że w 3 lata ubyło mi ponad 400 gram czynnika i miałem 80 gram i dlatego wcale nie uruchamiała się klima. Czynnika ubywa bo nasze Hondy już mają ponad 10 lat a wiadomo uszczelki pod ciśnieniem nie są wieczne i tak sobie po woli ubywa przez mikro nieszczelności czynnika. A
@mechaos szczegółowo to działa tak: przycisk w kabinie włącza stycznik w przekaźniku w skrzynce bezpieczników. Kable w oplocie lecą wzdłuż ramki nad chłodnicami. Na wysokości lewej chłodnicy ( tej od strony kierowcy, przeciwnie do akumulatora) masz kostkę z zasilaniem wiatraka chłodnicy i zasilaniem sprężarki. Jeden kabel leci do sprężarki. Dwa kable lecą na dół obok lampy - tam masz skraplacz oraz na jego górze czujnik ciśnienia układu. Zawierając te kable od czujnika