Wpis z mikrobloga

@Shatter: osobno dla jedynki z przodu, czyli przedziału od 1000 - 1999 i osobno dla 2 z przodu czyli 2000-2018.
dla tysiąca masz 1 X 10 X 10 X 2 = 200. Dla 2000 masz 1 X 1 X 2 X 2 = 4. Dodajesz, 204, papa
  • Odpowiedz
@xXxPu55ySl4y3RXxX: Bo #!$%@? po studiach będziesz coś innego robił. O jak kisnę z tych dzieciaków co 3 lata nic nie robili tylko w lola #!$%@? albo chlali po kątach a teraz płacz bo nie wie jak procent obliczyć ;D

Przyszłość narodu psia twoja mać =]
  • Odpowiedz
@mastopiron Matma na infie to jest gówno a nie matma. Trochę algebry liniowej, analiza z wierzcha skubnięta i nieco teorii mnogości, żeby móc grafy ogarniać. Koniec.

Tak więc matematyczne cymbalstwo nie sprawia, że ktoś nie jest w stanie się nauczyć na pamięć kilkunastu algorytmów i wzorców projektowych.
  • Odpowiedz
@PrzestrzenBanacha: To prawda, ale po kiego uczyć wszystkiego, jeśli zawód wymaga tego w stopniu dość podstawowym? Tak naprawdę jeśli ktoś nie siedzi nad oprogramowaniem graficznym/automotivem/science to nie przydaje się tak bardzo. Mi w pracy przydaje się jedynie umiejętność mnożenia i poruszania się między systemami liczbowymi. Jeżeli natomiast ktoś faktycznie będzie potrzebował większej znajomości to się nauczy u pracodawcy.

Faktem jest, że te zadania to żart. Wychowuje się pokolenie głąbów. Biorąc pod
  • Odpowiedz