Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Witajcie Mirki

Ostanie czasy mam problem z wyborem "ścieżki kariery zawodowej". Skończyłem studia I stopnia na kierunku mechanika i budowa maszyn(jako specjalność konstrukcje). Aktualnie pracuje jako inżynier procesu z dwuletnim doświadczeniem gdzie zarabiam 3800 brutto jest ok ale nie jet to co chciałbym robić w życiu. Jest to i tak więcej niż zaproponowano mi na stanowisku konstruktora gdzie zaoferowali 2100 brutto(Wiem ze na początku nie mam doświadczenia jednak dalej jest niewiele więcej). Od października zamierzam iść na studia. Zastanawiałem się na wyspecjalizowaniu się w kierunku MES lub w konstrukcjach lotniczych samochodowych(wiem że niekiedy się to pokrywa). Jednak nie wiem jak z pracą po takich specjalizacjach w Polsce oraz co z zarobkami czy podobnie jak wcześniej wspomniałem jako konstruktor zaoferowano mi 2100 brutto.
Patrząc na zarobki inżynierów mechaników zastanawiałem się czy nie rzucić tego wszystkiego i nie iść w programowanie. W szkole średniej coś tam programowałem w Pascalu oraz w C++(proste aplikacje) nawet sprawiało mi to przyjemność.
Co o tym sadzicie Mirki? Co byście zrobili? Jak wyglądają wasze zarobki jako Inżynierowie mechaniki. Też wam się chce płakać jak widzicie jak szanowany jest ten zawód w Polsce? (,)

P.S Nie chce jeszcze emigrować

#cad #mes #zarobki #mechanika #zarobki

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua

Co zrobiłbyś na moim miejscu?

  • Przebranżowił się na programistę 37.7% (23)
  • Poszedł scieżką MES 18.0% (11)
  • Poszedłbym ścieżka konstruktora 44.3% (27)

Oddanych głosów: 61

  • 28