@KamykNadWoda: rzuć jakaś normal mapę na kanapę :) I ogólnie z tymi lampami w moim odczuciu jest coś nie tak :) Ale z tego co ogarniam to startujesz, także zapowiada się dobrze :)
@KamykNadWoda: i to widać. Dzięki temu na podłodze możesz zobaczyć jak wygląda wgłębienie łatwo za sprawą światła Polecam też ten film i ogólnie kanał https://youtu.be/rzXNZkEoTAk Dobre wprowadzenie do tekstur :)
@KamykNadWoda: Ta firana jest trochę płaska. Ale Blender posiada symulator płócien więc możesz bardzo prosto zasymulować opadanie firany i potem zamrozić siatkę.
@Prism2772: oglądałem tego gościa ale inny filmik o teksturach @Antyradek: robiłem to za pomocą cloth sim górę siatki przypiąłem tak żeby nie opadała i dałem force żeby wiatr zasymulować, jednak dopiero po renderze się zorientowałem że za cienką zasłonkę zrobiłem @goodghost: miło mi to słyszeć ale do prawdziwej prawdziwości dużo brakuje
@Baston: nie ma bo byłoby za ciemno, próbowałem z sufitem ale to wyglądało tragicznie, nie wiem jak mam zrobić żeby z sufitem i wszystkimi ścianami wygladało jak w rzeczywistości
@KamykNadWoda: no lepiej lepiej lepiej. Teraz takie podstawy: - normalka na deskach jest na odwrót, jak masz gdzieś intensity to odwróć - lampy nadal nie święcą, choć w pomieszczeniu akurat jest dość jasno. Wiec je wyłącz albo wzmocnij. - poduszki wyglądają ciekawie. W sumie realistycznie jeżeli założyć, ze są zrobione z gliny ( ͡°͜ʖ͡°) Masz fajne tekstury do nich, ale kształt jest do kitu.
@KamykNadWoda: najlepiej wogole wywal te lampy zaokrąglone co sa po bokach. tapeta jest w prostokąty, stolik jest z kątami a lampy zaokrąglone, wogóle do niczego nie pasują spróbuj jak by wygladalo jakby tapeta nie byla na calej scianie tylko jedynie na kawałku za sofą a reszta malowana, spróbuj jak będzie wyglądało jak wywalisz szare części stolika i zostawisz tylko to drewniane, dodaj listwe przypodłogową w kolorze podłogi albo białym, nad obrazem
co myślicie? Coś poprawić, dodać coś?
#blender #januszeblendera
I ogólnie z tymi lampami w moim odczuciu jest coś nie tak :)
Ale z tego co ogarniam to startujesz, także zapowiada się dobrze :)
Bardzo dobrze wpływa na jakoś renderu niskim kosztem czasowym przy samym renderingu
Polecam poczytać :)
https://wiki.blender.org/index.php/Doc:2.4/Manual/Textures/Influence/Material/Bump_and_Normal
I bardzo polecam wiki Blendera bo dużo tam jest ciekawych informacji :)
Polecam też ten film i ogólnie kanał
https://youtu.be/rzXNZkEoTAk
Dobre wprowadzenie do tekstur :)
@Antyradek: robiłem to za pomocą cloth sim górę siatki przypiąłem tak żeby nie opadała i dałem force żeby wiatr zasymulować, jednak dopiero po renderze się zorientowałem że za cienką zasłonkę zrobiłem
@goodghost: miło mi to słyszeć ale do prawdziwej prawdziwości dużo brakuje
- normalka na deskach jest na odwrót, jak masz gdzieś intensity to odwróć
- lampy nadal nie święcą, choć w pomieszczeniu akurat jest dość jasno. Wiec je wyłącz albo wzmocnij.
- poduszki wyglądają ciekawie. W sumie realistycznie jeżeli założyć, ze są zrobione z gliny ( ͡° ͜ʖ ͡°) Masz fajne tekstury do nich, ale kształt jest do kitu.
Na kanapie nie ma żadnej tekstury nie wiem czemu ale tak dziwnie wyszło pewnie przez denosing
spróbuj jak by wygladalo jakby tapeta nie byla na calej scianie tylko jedynie na kawałku za sofą a reszta malowana, spróbuj jak będzie wyglądało jak wywalisz szare części stolika i zostawisz tylko to drewniane, dodaj listwe przypodłogową w kolorze podłogi albo białym, nad obrazem