Wpis z mikrobloga

@Prism2772: oglądałem tego gościa ale inny filmik o teksturach
@Antyradek: robiłem to za pomocą cloth sim górę siatki przypiąłem tak żeby nie opadała i dałem force żeby wiatr zasymulować, jednak dopiero po renderze się zorientowałem że za cienką zasłonkę zrobiłem
@goodghost: miło mi to słyszeć ale do prawdziwej prawdziwości dużo brakuje
@KamykNadWoda: no lepiej lepiej lepiej. Teraz takie podstawy:
- normalka na deskach jest na odwrót, jak masz gdzieś intensity to odwróć
- lampy nadal nie święcą, choć w pomieszczeniu akurat jest dość jasno. Wiec je wyłącz albo wzmocnij.
- poduszki wyglądają ciekawie. W sumie realistycznie jeżeli założyć, ze są zrobione z gliny ( ͡° ͜ʖ ͡°) Masz fajne tekstury do nich, ale kształt jest do kitu.
@KamykNadWoda: najlepiej wogole wywal te lampy zaokrąglone co sa po bokach. tapeta jest w prostokąty, stolik jest z kątami a lampy zaokrąglone, wogóle do niczego nie pasują
spróbuj jak by wygladalo jakby tapeta nie byla na calej scianie tylko jedynie na kawałku za sofą a reszta malowana, spróbuj jak będzie wyglądało jak wywalisz szare części stolika i zostawisz tylko to drewniane, dodaj listwe przypodłogową w kolorze podłogi albo białym, nad obrazem