Wpis z mikrobloga

@Lookazz: Używam od 3 lat i powiem szczerze tak:

- Jakość filmów jest dupna.Niektóre to są chyba w 480p.
- Aplikacja nie ma podziału na subkonta
- Historia oglądania się p------i
- Aplikacje na różnych platformach mają dziwne bugi
- Jak zerwie połączenie z internetem w trakcie oglądania choćby na setną sekundy to trzeba na nowo odpalać aplikację na AndroidTV no i oczywiście od nowa wejść w dany film i
  • Odpowiedz
@Lookazz: Tak zapytam się. Macie problem z podpięciem karty? W sieci normalnie płacę kartą (Netflix, Amazon) i problemów brak, a tutaj wyskakuje błąd "[GatewayTransactionError] Transaction declined.89 - Credit Floor". Oczywiście limit ustawiony na zdecydowanie większą kwotę niż wymaga opłata po miesiącu, a także środki są na koncie. Pytam się, bo może ktoś ma podobny problem :)
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@AppleDash wątpię, żeby oferta była okrojona.

@Cripex o jakości i ogólnych problemach z aplikacją słyszałem :x zobaczymy jak w praniu wyjdzie.

@dimeo32 będę się rejestrować dopiero w domu. Teraz w pracy siedzę.
  • Odpowiedz
@Szajwus: w takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd. Mój znajomy korzysta od dawna i mówił mi, że tylko na 2 urządzeniach na raz. Sam nigdy nie korzystałem, aż do teraz.
  • Odpowiedz
@betaTrx: Może to ja wprowadzam błąd, ale przeczytałem, że można na czterech jednocześnie. Jeśli masz info z pierwszej ręki, to może być tak, jak mówisz.
  • Odpowiedz