Wpis z mikrobloga

@Tezluar: Może z 300mm jest mniejszy problem, niż z 325mm. W każdym razie ja i mój mechanik byliśmy w szoku jak to ściągneliśmy i nacięć od wewnątrz praktycznie nie było (zespawały się z rdzą :D). I patrząc po forach BMW nie jest to odosobniony przypadek w 3 litrach. Za to klocki ATE to złoto. 30kkm i nie widać specjalnie zużycia :) Teraz mam ~10kkm na Brembo i nic nie bije zobaczymy
@Tezluar: Tak, z obydwu. Może nie zwróciłeś uwagi przez tę farbę, którą były pokryte. Dodam, że tyle PD wyglądają dalej jak nowe. (286mm) Widać zbyt duże obciążenie dla przodu na nie idzie. :)
@manix93: @Tezluar: @shink: Nie no wolę tak nie udostępniać :P
dobra, czyli reasumując dwie opcje xD
1. Przód full ATE + tył full TEXTAR
2. Full TEXTAR
3. Przód full ATE + tył tarcze ATE z klockami TEXTAR

Dziękuje za pomoc z góry i przepraszam za trucie dupy :D
@Pirzu: TEXAR to kamienie jakieś, niby cena nie najniższa a jakość z dupy. Wrzuciliśmy raz zestaw do A4 B6 i tarcze się zwichrowały. Montowałem też texara na tył w swojej B3 bo tam szło byle tanio, i na tyle można powiedzieć że to jakoś tam sobie żyje. Na przód jednak wolałbym coś lepszego.
@lucasy: Dlatego z heblami to loteria. Wszystko może się powyginać. Znajomy ma CL500 na nawiercanych Zimmermanach i tarcze cały powyginane. xD Ostatnio do VW Tourana zakładaliśmy coś niezbyt znanego, a przejechane 20-30kkm i nic się nie dzieje. Dlatego jak dla mnie jeden #!$%@?, zależy jak się trafi. :)