Wpis z mikrobloga

Mireczki, za Waszym poleceniem wymieniam cały komplet - tarcze + klocki.
Pytanie jednak mam takie - TEXTAR czy ATE (które fabrycznie montuje do mojego VW) ?

Problem taki, ze na tył nie mam ATE klocków i mogą być dobrane przez TEXTAR
lub też
TEXTAR full komplet (z tego co wiem od BMW oni są) który jest też tańszy
Co wybrać? Miał ktoś TEXTAR, jakieś opinie?
#motoryzacja
Pirzu - Mireczki, za Waszym poleceniem wymieniam cały komplet - tarcze + klocki.
Pyt...

źródło: comment_kt61MWtmNTuCtVXFvQw8DjZFXPrmSuLE.jpg

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
@Pirzu: Do BMW ATE robi na pierwszy montaż. Tak naprawdę jeden #!$%@? co weźmiesz ważne, żeby najwyższa półka była (ATE, Brembo, Zimmerman). Tylko bierz normalne tarcze, a nie żadne nacinane czy nawiercane. Miałem w BMW ATE PowerDisk i można sobie je w dupe wsadzić bo wyginają się po 2-3kkm. U ojca w BMW Ate zwykłe jak najbardziej ok. Teraz mam zwykłe Brembo i wszystko gitara u mnie. Nie zauważyłem by
  • Odpowiedz
@Sszymon na przykład dba 4000, mega dobre tarcze, bardzo zadowolony z nich byłem. Z klocków, mimo wszystko, szedlbym w wysoką serię FERODO, np ds2500 jeśli do auta używanego też jako daily, ds3000 do upalania. Trzeba tylko pamiętać, że dobry klocek to szybsze zużycie i pylenie widoczne na felgach.
  • Odpowiedz
@Sszymon: @manix93: @Kormas: @shink:
Panowie, spokojnie - to jest 1.4 TSi 122kunia także bez przesady - zależy mi na jakości i dobrym hamowaniu bo to jest najważniejsze dlatego chce optymalny zestaw :D
Czyli co, brać to co po lewej na zdjęciu + z tyłu po prostu klocki Textar/TRW ?
Czy może ewentualnie TRW całkowicie postarać się?
Nie chce też zeby piszczały, mam bzika na
  • Odpowiedz
@Pirzu brać gładkie tarcze ATE i klocki FERODO ds2000. Teraz to się chyba nazywa FERODO performance. Nie ważne czy masz tam 100, czy 400 koni, masa do zatrzymania jest taka sama. Na myśleniu "nie potrzebuję mocnych hebli, mam mało mocy" już niejeden się oszukal.
  • Odpowiedz
@Tezluar w czym to siedzi? W E46 330Ci gnie się to gówno od razu. Dwa razy toczyłem. Na forum BMW też same problemy. W ogóle stop to jakaś #!$%@?, pomiędzy nacięcia pojawiła się taka korozją że masakra. Jak będę na warsztacie u kumpla to zrobię zdjęcie jak ich jeszcze nie #!$%@?ł.
  • Odpowiedz
  • 0
@Pirzu polecam przy wymianie całości montować klocki tego samego producenta co tarcze. Jesteś pewien że do tyłu nie ma klocków ATE czy są po prostu niedostępne na ucando?
  • Odpowiedz
@Pirzu: Pytałem się Tezluara w czym siedzą PowerDiski, że mu się nie dzieje nic. :) A co do tarcz, śmiało możesz brać Textara bo to loteria czy będzie piszczeć, czy się wygną etc. Większa niż z telefonami z chin #pdk. Textar to też topka, więc śmiało, a 150zł w kieszeni. I Jak ktoś wyżej pisał najlepiej tarcze/klocki tego samego producenta.
  • Odpowiedz
@manix93: Siedzi w N42 2.0 (jakby nie patrzył #!$%@? w porównaniu do 330i). Miałem nawet hehe okazję wpaść w olbrzymią kałużę na S8 po wcześniejszym ostrym hamowaniu przed nią (była na tyle duża, że dwa auta stały za nią zepsute) i u mnie nic się nie stało.
Tyle, że ja jeżdżę spokojnie. Może słabo znoszą "sportową" jazdę.
  • Odpowiedz