Wpis z mikrobloga

Kupiłem wczoraj Macbooka przez stronę Media Markt. Na stronie produktu widniało (i nadal widnieje) zdjęcie klawiatury w układzie amerykańskim. Po rozpakowaniu w domu laptopa, okazało się, że układ jest europejski. Myślicie, że jest szansa coś u nich wskórać z tym? W sumie jakby nie patrzeć - towar niezgodny ze zdjęciami. A nie ukrywam, że umieszczenie tyldy mnie mocno irytuje (ten backslash jakoś przełknę).

#mediamarkt #laptopy #macbook #apple #pytanie #pytaniedoeksperta
  • 24
  • Odpowiedz
@Norskee: No to tutaj masz przykład brytyjski akurat. Ale klawisze umiejscowione są tak samo. W amerykańskiej inaczej (szerszy shift, koło Z brak tyldy, enter poziomy)
  • Odpowiedz
Poza tym ja pierd... dokładnie ta sama sytuacja co wczoraj. Pytam o coś konkretnego (tzn. czy przy niezgodności sprzętu ze zdjęciem na stronie sklepu jest sens coś robić), a zamiast odpowiedzi pytania zupełnie niezwiązane z sednem sprawy XD
  • Odpowiedz
@AvantaR: ale ja wiem czym się różni US Qwerty od Intl. Ja pytam co ma znaczyć europejski jak takiego nie ma. Jak chcesz jakiejś pomocy jak piszesz, ze masz uklad klawiatury ktory nie istnieje. Mamy zgadywac czy to jest Qwerty intl? czy jaki, bo akurat ten i X innych tez jest w zasadzie europejska? XD.
PS. Na zdjęciach na stronie pewnie masz napisane, że to tylko poglądowe i możesz im
  • Odpowiedz
@AvantaR: nie są. Niemcy mają inny, czesi mają inny, grecy mają inny, francuzi mają inny i tak dalej. Francuzi na przykład w ogóle Qwerty nie mają tylko AZERTY. Nie ma europejskiego układu
  • Odpowiedz
@Norskee: Tak, znaki na poszczególnych klawiszach są inne, ale same klawisze są zawsze w tych samych miejscach. W każdym razie, skoro już wiesz o co chodzi to znasz odpowiedź na pytanie, czy od razu mam kończyć tę bezsensowną dyskusję?
  • Odpowiedz
@Im_from_alaska: No w sensie, czy faktycznie jest szansa na taki zwrot? Czy właśnie mogą stwierdzić, że na stronie to mogliśmy sobie wstawić co chcemy i nic nam pan nie zrobisz. Szkoda mi czasu na jeżdżenie tam jak będzie taka odpowiedź :P
  • Odpowiedz
@AvantaR: Przy zakupach przez internet jest 14 dni na zwrot niezależnie od rozpakowania. Ja tak nawet kiedyś zwróciłem zepsutą po 3 dniach kierownicę. Ba, tak mi polecili zamiast na gwarancję "bo szybciej"
  • Odpowiedz