Wpis z mikrobloga

Mircy, pomocy :(. T-Mobile sprzedało mi uszkodzony sprzęt i nie chce przyjąć zwrotu.

Podpisałem umowę z #tmobile na internet domowy z routerem Huawei B528. No i cóż - okazało się, że router pochodzi z jakiegoś zwrotu i był już wcześniej używany. I o ile ustawiona nazwa Wifi "Matka Boska Szerokopasmowa" szczególnie mnie nie razi (pic), bo do ustawień fabrycznych routera łatwo powrócić, o tyle uszkodzone gniazdo anteny jest już sporym problemem (pic).

Kontaktowałem się z kierownikiem salonu, ten powiedział że nie przyjmie zwrotu i jedyną możliwością jest skorzystanie z rękojmi. Czyli świetnie - przez ponad dwa tygodnie będę bez internetu z winy sprzedawcy i na dodatek będę musiał za cały ten okres i tak zapłacić abonament.

Kontaktowałem się jeszcze z infolinią, ale niczego poza "przepraszamy, to nie powinno się zdarzyć, ale i tak prosimy kontaktować się z salonem" nie usłyszałem.

A miało być tak pięknie i bezproblemowo, eeeh. Mogę w tej sytuacji zrobić coś innego niż oddać sprzęt na rękojmie i, to już na przyszłość, trzymać się T-Mobile jak najdalej?

#tmobile #telekomunikacja #prawokonsumenckie #oszukujo #internet
surma - Mircy, pomocy :(. T-Mobile sprzedało mi uszkodzony sprzęt i nie chce przyjąć ...

źródło: comment_EYQI1eT6rE2bYQii56xNfCnhdtHeBslq.jpg

Pobierz
  • 5
Czyli świetnie - przez ponad dwa tygodnie będę bez internetu z winy sprzedawcy i na dodatek będę musiał za cały ten okres i tak zapłacić abonament.


@surma: Tak to jest w tych molochach, ja zrezygnowałem z pakietu Canal+ a baranki z #multimedia nie wyłączyli na czas i wystawili fakturę z naliczonym pakietem C+, oczywiście zareklamowałem, z tym że reklamacja trwa 30 dni a i tak najpierw muszę zapłacić zawyżoną przez nich
Nie polecam T-Debile. Ja mam z nimi taką drażniącą mnie sytuację że nawet po wyłączeniu wszystkiego co się da (na stronie, na infolinii itd.) i tak przysyłają codziennie MMS ze spamem reklamowym nowych telefonów i ofert.
Kontaktowałem się z kierownikiem salonu, ten powiedział że nie przyjmie zwrotu i jedyną możliwością jest skorzystanie z rękojmi.


@surma:
Rozumiem, że jesteś już po 14 dniach w czasie których mógłbyś zrezygnować z tej umowy? Jeżeli nie to oddaj czym prędzej i weź z nowym routerem.

Czyli świetnie - przez ponad dwa tygodnie będę bez internetu z winy sprzedawcy i na dodatek będę musiał za cały ten okres i tak zapłacić abonament.
@desppero: Sprawa załatwiona z kierownikiem salonu - dostałem sprzęt zastępczy, a router poszedł na rękojmie.

Rozumiem, że jesteś już po 14 dniach w czasie których mógłbyś zrezygnować z tej umowy? Jeżeli nie to oddaj czym prędzej i weź z nowym routerem.

To nie przejdzie, sprzedawca wie o wadzie i nie przyjmie mi tego sprzętu :P