Wpis z mikrobloga

@AESTHETlC: nikt nie montuje takiego ręcznego żeby normalnie jeździć, więc na 99% auto było męczone. Poza tym to compact, jedno z najbrzydszych BMW w historii. Wiem, kwestia gustu, ale jeżeli komuś podoba się compact, to prawdopodobnie gdzieś zgubił gust :P Jak chcesz e36 do codziennej jazdy, które fajnie wygląda to szukaj coupe, chociaż w tych pieniądzach ciężko będzie znaleźć coś w dobrym stanie.
Przykłady:
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e36-320i-vanos-avusblau-metallic-ID6zxm1t.html#9e00336569
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-coupe-w-automacie-od-1-go-w-orygina-lakier-ID6zCDO3.html#30061d7ab9
@Gustaw_Konrad: napisz na jakiejś grupie, że kupiłbyś E46 za 6k to by Cię zjedli xD ostatnio dostałem raka z przerzutami od tamtejszych wpisow
"Hurr, E46 zadbane to licz się, że kosztuje ponad 30k"
"Durr, E46 z 3 litrami pod maską to powinno być warte 40k, inaczej ulep i gruz"
Szkoda strzępić ryja
@AESTHETlC:

"E36 compact 318Ti
Compact sprowadzony w 09.2017 z Włoch więc jest wolny i jakiejkolwiek rdzy. W grudniu przeszedł korektę lakieru, jest też nałożony wosk kilku miesięczny. "

Właściciel to też chyba jest Włochem ;D
@AESTHETlC: żeby wbić w dowód lpg, musisz mieć fakturę z zakładu, w którym był montowany oraz świadectwo homologacji wystawiane przez producenta instalacji (zazwyczaj producenta komputera gazu). Ważność butli to tylko do przeglądu.
A "lpg do regulacji" oznacza zazwyczaj instalację do totalnego przerobienia, bo albo ktoś odwalił sztukę albo tak "zainstalował" że jeździć się nie da. Zwłaszcza BRC.