Aktywne Wpisy
Moseva +25
Czemu chłopy tak jojczą jak trzeba starą koszulkę wyrzucić.
Zmechacona, nadruku nie widać, ma nawet dwie małe dziury.
NIE NO DOBRA JEST JESZCZE PRZECIEŻ
WYGODNA
LUBIĘ JOM
TO BENDE PO DOMU NOSIĆ
#!$%@? masz 30 doskonałej jakości, nowych koszulek(╯︵╰,)ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
#bekazniebieskichpaskow #logikaniebieskichpaskow #niebieskiepaski
Zmechacona, nadruku nie widać, ma nawet dwie małe dziury.
NIE NO DOBRA JEST JESZCZE PRZECIEŻ
WYGODNA
LUBIĘ JOM
TO BENDE PO DOMU NOSIĆ
#!$%@? masz 30 doskonałej jakości, nowych koszulek(╯︵╰,)ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
#bekazniebieskichpaskow #logikaniebieskichpaskow #niebieskiepaski
drylu09 +473
#nieruchomosci O nie fliperzy przeniosą się za granicę XDDDDD
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
W połowie stycznia PLL LOT skasował moje połączenie z Warszawy do Katowic - w efekcie anulacji rejsu, zostałem przebookowany na lot późniejszy, efektem czego był przylot do Katowic z prawie 7h opóźnieniem. O odwołaniu rejsu zostałem poinformowany na 24h przed planowanym odlotem.
W myśl znanych mi praw pasażera, skierowałem do LOTu reklamację oraz prośbę o wyjaśnienie przyczyn odwołania lotu - które nie zostały podane ani w wiadomości email, ani telefonicznie. Po około miesiącu otrzymałem odpowiedź - w której jak czytamy, lot został odwołany w związku z "kwestiami bezpieczeństwa planowanej operacji lotniczej". Jestem niesamowicie ciekawy cóż takiego kryje się za tym wyjątkowo lotniczym sloganem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Niestety znam z doświadczenia różne, czasem nie do końca uczciwe praktyki przewoźników lotniczych. Nie chcę nikogo przedwcześnie oskarżać - bo nie mam ku temu żadnych podstaw, a faktycznie mogło wydarzyć się coś, co spowodowało uzasadnione skasowanie rejsu.
Dlatego też, skierowałem skargę i prośbę o wyjaśnienie do Urzędu Lotnictwa Cywilnego - teraz czekam na wydanie decyzji i poinformuję Was jaki będzie finał sprawy.
#groundhandling
#lotnictwo #prawo
Aha, to nie byl LOT
Tak samo jak loty z dni: 04.01, 08.01,13.01,16.01 na tej samej trasie
Zostalismy przwiezieni do hotelu Novotelu, zapewniona kolacja oraz śniadanie. Następnego dnia transport autokarami na lotnisko i bezproblemowy lot, później po jednym wniosku 600 euro odszkodowania wpadło na konto
Komentarz usunięty przez autora
Wiec nie wiem co ci tutaj nie na reke
@anonimek123456: eee tam, leciałem nim z 12 razy i nie narzekam. Ani godności ani bezpieczeństwa nie naruszył, a na dodatek słodko buczał jak B-17 nad Tokio.
@fastmotion: To ciekawe, bo ja leciałem LOTem 24 razy i tylko raz był overbooking, ale nie pytali nikogo personalnie, tylko ogłosili ogólnie, przez głosnik, czy nie ma chętnych. A że za 1000 peelen to zawsze chętni będą, więc i na tym overbookowanym locie zaraz się znaleźli.
A co się tyczy statystyk, to LOT (80,5% na czas) wygląda w nich (opóźnienia) bardzo podobnie jak Lufthansa