Wpis z mikrobloga

Czy miał ktokolwiek problemy z jakością przedmiotu z Gearbesta? Kupiłem kamerę 360, dzisiaj przyszła, a jak otworzyłem pudełko, byłem delikatnie mówiąc zaskoczony. Kamera ma wyraźne ślady użytkowania, porysowany wyświetlacz, ślady po kleju z jednego i drugiego boku kamery, pod spodem brak oryginalnej naklejki, jaką widać na unboxingach kamery. Dodatkowo jeden z uchwytów jest porysowany, jakby nie wiadomo co przeszedł. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Na co mogę liczyć?
#gearbest
  • 22
dostalem sluchawki xiaomi bluetooth sport mini za jakies 30$ wg mnie grały za cicho więc napisałem na support ze graja za cicho po jakims czasie i ze jedna sluchawka gra za cicho oddali kase po 2 dniach i jeszcze mi dali dodatkowo punkty na przeprosiny także polecam


@meDarq:
@meDarq: Spoko dodam jeszcze jedno spostrzeżenie ze wg mnie support gearbesta w ostatnich miesiącach sie poprawia :) i oczywiscie zycze ci aby tobie sie tak samo udalo zalatwic sprawe tylko pamietaja bądz mily i nie strasz ich paypalem bo to tylko pograsza ;)
@Fakemirror: Ok, mam nadzieję, że u mnie też da się odczuć, że się poprawia ;)
Napisałem, że jak otworzyłem paczkę, to byłem zszokowany, bo kamerka miała ślady użycia, klej po bokach, porysowane akcesoria, brak naklejek fabrycznych i uprzejmie proszę o znalezienie rozwiązania tej sytuacji. Mam nadzieję, że nie za ostro jak na początek :D Swoją drogą, jeśli dostali zwrot tej kamery od kogoś i mi ją dalej posłali, to coś z
Dostałem odpowiedź i nie wiem co o niej sądzić... :P

Please send us a video of the defects in good lighting.
Please keep the attachment below 2MB and use any of these formats gif, jpg, png, bmp, doc, xls, txt, rar, ppt, pdf.
@Fakemirror: Zadałem im pytanie co tak długo robią, odpisali dzisiaj, że potrzebują czasu, żeby skontaktować się ze swoimi technicznymi, a jeśli nie odpiszą, to za 2 dni mam pisać znowu. Czyli już wiem, że kolejne 2 dni nie dostanę odpowiedzi ;)