Wpis z mikrobloga

Mireczki z #motoryzacja sprawa jest taka: jak odpowietrzyć układ paliwowy w 1.3 multijet, to jest na pewno zapowietrzenie bo już raz mechanik odpowietrzyl i zagadał (albo EGR już pada, ale gdzieś lewe powietrze ciągnie), teraz auto pod mieszkaniem a nie widzi mi się 200pln na lawetę. Może jest jakiś łatwy sposób? Czytałem że na filtrze paliwa jest jakiś dynks. Ale opinie są sprzeczne. Może Mirko pomoże.

Wołam @benzdriver bo widziałem, że się znasz na autach.

#fiat #pytanie
  • 10
@BajerOp: a ja obstawie luźny łańcuch. Jak chce odpowietrzyć to popuść główny przewód paliwowy między pompą cr a listwą wtryskową + rozrusznik aż będzie paliwo w dużej ilości uciekać, zacznij jednak od załączenia kilkukrotnie pompy niskiego ciśnienia poprzez cykliczne włączanie i wyłączanie zapłonu
@ScaRRyMaN: 2007grudzien 90km olej co 10tys. Generalnie dbam mocno. Do tego jeszcze błąd p234 #!$%@?. Stąd wnioskuję że może lewe powietrze brać albo EGR. Generalnie może to być wszystko. Dwa tygodnie temu błędów zero a był zapowietrzony, wtryski działają poprawnie, pompa też. Filtry też nowe w zasadzie wszystkie może mają 3kkm. Łańcuch nie stuka, nie ma metalicznego dźwięku.
@BajerOp: Miałem ten sam silnik tylko, że w astrze. U mnie to było tak, że po dwóch dniach stania po prostu nie chciał odpalić. Kręciłem bardzo długo, próbowałem też na popych ale nic. Przy tych próbach było mnóstwo dymu z wydechu. Problemem był zacięty EGR. Może u Ciebie jest to samo.