Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki z #ios i #iphone. Mam szybkie pytanie - czy ktokolwiek z was spotkał się z nieznanym błędem (-1) podczas próby aktualizowania systemu w iPhone (tu konkretnie ip7)? Trafia mi się on na etapie "odtwarzanie oprogramowania sprzętowego" i ucegla telefon. Przy poprzednich aktualizacjach udawało się przejść ten etap po kilku-kilkunastu próbach, a teraz już dobijam do 50 odtworzeń i nadal nic.
Windows jest aktualizowany na bieżąco, iTunes też. Łączę się oryginalnym kablem bezpośrednio do komputera, więc wszystkie "rady" ze strony supportu są bezużyteczne. Warto do nich dzwonić? Dodam tylko, że końcówka logu aktualizacji wygląda jak poniżej:

[07:21:24.0486] Failure Description:
[07:21:24.0486] Depth:0 Code:-1 Error:AMRestorePerformRestoreModeRestoreWithError failed with error: -1
[07:21:24.0486] Depth:1 Code:-1 Error:Failed to handle message type StatusMsg
[07:21:24.0486] Depth:2 Code:-1 Error:failed to update device firmware
[07:21:24.0486] Depth:3 Code:-1 Error:ramrod firmware update failed
[07:21:24.0486] Depth:4 Code:1004 Error:update_baseband: failed to perform next stage
[07:21:24.0486] Depth:5 Code:65 Error:Wrong firmware, doesn’t match hardware ID kBBUReturnSWIDMismatchForHW
[07:21:24.0486] AMRestorePerformRestoreModeRestoreWithError failed with error: -1
[07:21:24.0486] Finished RestoreOS Restore Phase: Failed
[07:21:24.0486] State Machine Dump, status:ERROR - [state:Recovery remaining-cycles:0] -> [state:RestoreOS remaining-cycles:0 (current state)]
[07:21:24.0486] Changing state from 'Restoring' to 'Error'
[07:21:24.0486] State is now set to error
  • 11
Mam dokładnie ten, który iTunes sam sobie pobiera. Parę razy go nawet usuwałem, żeby sobie ściągnął nowy i efekt wciąż ten sam.
@TeflonDon: Kopię zrobiłem sobie wcześniej, bo mam w pamięci że to samo działo się przy poprzednich aktualizacjach. Pobrałem niezależnie plik .ipsw (oznaczenie miał dokładnie takie samo, jak to pobrane przez iTunes) i uruchomiłem Odtwarzanie przez iTunes. Błąd pozostaje bez zmian. Mogę podrzucić cały log jeśli to w czymkolwiek pomoże.
@czaksniff: Ten wariant też już sprawdzałem - na innym komputerze (też Win10) świeżo zainstalowany iTunes i próby odtwarzania/aktualizacji iPhone'a - dokładnie ten sam rezultat: błąd (-1).
@TeflonDon: z antywirusów to tylko defender. Dzięki za rady - jutro wieczorem spróbuję jeszcze parę razy, a potem faktycznie przedzwonię chyba że ktoś jeszcze coś wymyśli do tego czasu.