Wpis z mikrobloga

@Sepang: Wiem, że może Pegueot nie cieszy się mianem niezwodnego xD, ale jestem zadowolony z tej bryki. Posiadam 407 i jedyne co się psuje to elektronika (czujnik abs) już drugi raz w ciągu 1,5 roku. Samochód kończy teraz 14 lat.
@Kopinho: to chyba masz z samego początku produkcji, bo 407 wszedł do sprzedaży jakoś początkiem 2004
miałem na myśli trochę starsze gabloty, coś debiutującego pod koniec lat 90
@Sepang: fajna maszyna , luksusowo wypchana , automat uczciwy hydrauliczny a nie jakieś gówno cvt , problemy to ciężki przód i auto ryje dziobem szczególnie to widac na mokrym i śliskim ale do takiej podsterowności można się przyzwyczaić , duże pojemności = dosyć wysokie spalanie więc lpg wymagane, nie pchaj się w starego diesla
@lvme: pech ;___;
@sailor_73: no właśnie ten XG mi strasznie wpadł w oko ostatnimi czasy, duże toto i paliwożerne, ale cena zakupu, wyposażenie i wrzucenie LPG wynagradzają te wady. Teraz jeszcze nie, ale tak za 2 lata kto wie, jeśli sensowne Leganzy nie dotrwają do tego czasu
@Sepang: za dwa lata już może nie być podaży takich bo jak masz dostać za wypchane luksusowo auto mniej niż 5 koła to się zastanawiasz czy jednak jest sens to sprzedawać , no chyba że już durszlak ( ͡ ͜ʖ ͡)
@sailor_73: zdaję sobie z tego sprawę, ale teraz samochód jest mi zwyczajnie niepotrzebny
o dziwo sporo sztuk widocznych na otomoto/olx jest sprowadzonych, widocznie wciąż znajdują się klienci na takie auta
@Sepang: Thalię Ci mogę sprzedać.
A tak poważniej X-Type, silniki V ładnie brzmią, lubią gaz jak miś miód, dużo wspólnych części z Mondeo MK3, więc sporo zamienników w przyzwoitych cenach.