Wpis z mikrobloga

Krótki poradnik na temat tego, jak zrobić z gry jeden ze straszniejszych horrorów w dziejach gier.

1. Włącz dowolną grę S.T.A.L.K.E.R.
2. Znajdź dowolne podziemia, czy ruiny fabryki.
3. Wejdź do nich.

Żadne Outlasty, czy inne Amnesie nie dadzą wam tyle wrażeń, co pierwsza wizyta w laboratorium X-18 czy podziemiach fabryki Jupiter, gdzie znajdziesz słoje ze zmutowanymi ludzkimi płodami, z których część jest rozbita, a ich zawartość wesoło biega za ścianą i koniecznie chce się z tobą przywitać, #!$%@?ąc w twoją stronę łapkami zza niedomkniętych drzwi, które ktoś rozumny zastawił czymś ciężkim.

Jeszcze lepsze wrażenia da wam po kilku minutach świadomość, że te urocze stworzonka znalazły jakieś boczne przejście, czy stary tunel i będziesz słyszał jak ciebie okażają. Widział je będziesz tylko przez parę sekund, gdy wybiegną zza rogu czy jakieś dziury. To będą niezapomniane sekundy.

A jak usłyszysz pijawkę i zobaczysz w mroku jej świecące ślepia, gdy włączy tą swoją niewidzialność i zacznie biec w twoją stronę, to najdą cię pytania egzystencjalne w stylu "Czy warto było, #!$%@??", ewentualnie "może to był błąd, że sprzedałem tą strzelbę, żeby kupić wintoreza".

Gdy uświadomisz sobie, że magazynek kałasza opróżnia się zdecydowanie szybciej niż byś chciał, prując serię w miejsce, gdzie powinna być hipoteczna głowa tego co biegnie w twoją stronę, przeżyjesz niezapomniane chwile, zwłaszcza, gdy zobaczysz, że trup, który do tej pory spokojnie leżał trzy metry przed tobą, powoli wstaje i zaczyna przeładowywać swoją strzelbę.

Cóż więcej mogę rzec?

Zapraszam i polecam, Piotr Froncz..., znaczy się ten, no @Lawrence_z_Arabii.

Serio.

#gry #gimbynieznajo #stalker #horror #thriller #heheszki #takaprawda #pcmasterrace
L.....i - Krótki poradnik na temat tego, jak zrobić z gry jeden ze straszniejszych ho...

źródło: comment_Yd6CdGA3kRDHSF2v4ePXMWCoLiHSAL4C.jpg

Pobierz
  • 71
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jedna pijawka, nawet biegnąca na ciebie, nie robi takiego wrażenia, jak całe ich stado śpiące grzecznie w podziemiach, kiedy usiłujesz się przekraść i wiesz, że każdy najmniejszy ruch może je obudzić.


@petunya: To fakt, ale urządzenie im komory gazowej bardzo pomaga ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Lawrence_z_Arabii: Skonczylem SoC, super gra, ale jakos nie byla tak straszna jak wszyscy mowia. Jak chodzilem po laboratoriach pelnych potworow, to bardziej niz strach pojawialo sie poirytowanie, ze nie nosza ze soba amunicji, bo ta mi sie konczyla.
  • Odpowiedz
Poza tym poziom trudnosci nie wplywa na klimat, a to on odpowiada za odczuwanie strachu.


@FeniEnt: Oczywiście, że wpływa. Jest różnica w tym, czy pijawka, albo chimera zabije cię jednym ciosem, czy będzie biegać dookoła, zadając minimalne obrażenia.
  • Odpowiedz
@Lawrence_z_Arabii: ile razy przeszedłem SoC to nie zliczę. Z modami, bez modów, ale do dziś pamiętam pierwsze podejście do X-18. Save co chwilę. Dosłownie co 2 minuty.
CoP też przeszedłem sporo razy, pamiętam raz mi się śpiące pijawki zbugowały i jak stałem w rogu między boilerami, to mogły podchodzić pojedynczo, a i tak jeszcze nie trafiały i wykosiłem wszystkie z legowiska nożem.
No ale pierwszy usłyszany ryk, w podziemiach Agropromu.
  • Odpowiedz
@Lawrence_z_Arabii: Jest gdzieś ten filmik z tymi mutantami? Grę zaczynałem wiele razy i porzucałem gdzieś w połowie,ale nic takiego sobie nie przypominam. Już tak mam.
W klimacie stalkera po prostu się tonie. Inna sprawa,że za duże emocje we mnie takie straszaki wywołują. W Silent Hilla nie dałbym rady grać.
  • Odpowiedz