Wpis z mikrobloga

@diagnoza wewnątrz firmy pewnie odmienne zasady, test z regulaminu, taryfy, ulg, promocji i wersja praktyczna w terminalu, wystawianie zbudowanych biletow, wezwania do zapłaty, BHP. Wszystko po praktyce na pociągu (do 3 miesięcy, w moim przypadku miesiąc)
@SzaraSara: Spokojnie. Zarobki pójdą w górę, ale nie oszukujmy się nie jest kolorowo. W zależności od spółki, po roku pracy dostaje się jeszcze dodatkowo kilka złoty więcej, jak tzw. węglowe.
@awa-dent: Są rozkazy pisemne O, S, N, Nrob. Na posterunkach prowadzi się m.in. E1758, D831, R142, R138, książkę doręczeń rozkazów pisemnych. Nie wiem, czy to wszystko, bo dopiero od października się uczę i jeszcze przed kursem jestem. W E1758 zapisuje się m.in. usterki urządzeń, w D831 odpisuje się m.in. oględziny rozjazdów, ich konserwację, smarowanie. R142 to książka przebiegów. R138 to dziennik telefoniczny. R142 w pewnych przypadkach wypełnia się wszystkie rubryki, w
@awa-dent: Kto i co prowadzi też reguluje regulamin techniczny stacji. Dyżurny ruchu może prowadzić część i nastawniczy część. Są posterunki ruchu, gdzie są: dyżurny ruchu dysponujący, dyżurny ruchu pomocniczy i nastawniczy. A są też takie, gdzie jest tylko dyżurny ruchu.
@awa-dent: Na posterunku dróżnika nie byłem, więc nie mam pojęcia. U mnie na nastawni dysponującej rogatki 1 przejazd otwiera się i zamyka przyciskami na pulpicie, a 2 obok pulpitu są przyciski do otwierania i zamykania. Nie zauważyłem, by otwarcie lub zamknięcie przejazdu było gdzieś wpisywane. 1 przejazd jest uzależniony w przebiegach, więc jeśli przejazdu nie zamkniesz, to sygnału zezwalającego na jazdę po torze, na którym jest ten przejazd, nie podasz. U