Wpis z mikrobloga

Dawid #mirekszukazony Ogłoszenie

Zgłoszenie z formularza nr 152

Imię: Dawid

Wiek: 27

Miejscowość: Rzeszów


Kim jestem

Jestem spokojnym i trochę nieśmiałym człowiekiem, lubię pomagać innym ludziom. Miły, szczery. Jestem introwertykiem. Nie lubię imprezować, nie palę, nie piję alkoholu (jedynie od czasu do czasu jakieś piwko :)). Potrzebuję trochę czasu, aby się otworzyć przed drugą osobą.


Jestem inżynierem. Poszerzam swoją strefę komfortu. Niedawno przeniosłem się do Rzeszowa. Szukam pracy i wiążę przyszłość z tym miastem.


Wygląd

Jestem szczupły, wysportowany. 175 cm, 71 kg. Oczy brązowe, włosy ciemne, mam trochę zakola :/. Na co dzień lubię ubierać się na sportowo, ale jeansy i koszule też mam w swojej garderobie.


Zainteresowania

Moją główną pasją jest rower. Jeżdżę na szosowym kiedy mogę, a po sezonie łyżwy, ping-pong. Lubię oglądać sport w telewizji, szczególnie tenis, kolarstwo i siatkówkę. W wolnym czasie przeglądam portal ze śmiesznymi obrazkami, lubię też rozwiązywać sudoku. Muzyka, szczególnie cięższe brzmienia to to co uwielbiam.


Czego oczekuję?

Szukam Mirabelki, która jest szczera, wierna, miła, z którą można porozmawiać na wiele tematów i można pośmieszkować. Fajnie byłoby, gdyby miała podobny charakter, czyli skromna, może nieśmiała, lubiła sport nie tylko w tv i nie paliła papierosów.

Jeśli chodzi o wygląd, powinna być szczupła tak jak ja i nie nadużywała makijażu.

Wiek to drugoplanowa sprawa, może mieć 18 lat, może 29.


Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?

Idealny dzień to przede wszystkim WSPÓLNY dzień.

Wspólne przygotowanie i jedzenie. Wyjazd w Bieszczady i chodzenie po połoninach, lub leniwe leżenie w pokoju pod kocykiem i oglądanie filmów czy meczów.

Może też całodzienna wyprawa rowerowa improwizowana lub planowana.


Stosunek do ślubów, dzieci, używek.

WSZYSTKO jest do uzgodnienia.


Ślub?- być może, ale nie jest to dla mnie jakoś bardzo ważne.