Wpis z mikrobloga

@paulakucia: Przepraszamy za niedogodności, które Cię spotkały. Chcielibyśmy szerzej przyjrzeć się sprawie, dlatego prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta poprzez formularz: www.plus.pl/zadaj-pytanie ze szczegółowym opisem całej sytuacji. Następnie prześlij nam numer referencyjny w celu przyspieszenia realizacji.
  • Odpowiedz
  • 16
@paulakucia Akcja z zeszłego tygodnia. Moim teściom T-Mobile odłaczył wszystkie telefony (3nr zarejestrowane na teścia) bo nie doszła papierowa faktura za wrzesień i nie zapłacili (starsi ludzie po 70 myśleli że dojdzie z opóźnieniem ale opłacili następną za październik). Oczywiście nie dało się dodzwonić wyjaśnić sprawę bo zablokowali wszystkie połączenia wychodzące nawet do nich do działu płatności. Jak zadzwoniłem ze swojego wyjaśnić sprawę Pan konsultant poinformował że tydz temu ktoś w tej
  • Odpowiedz
@europa: a to nie jest tak ze wylaczenie telefonu jest prawnie zabronione, wlasnie zeby uniemozliwic takie akcje?
Ja bym skladal reklamacje w #!$%@? plus forward do wszystkich swietych jak uke, ochrona konsumenta, rzecznik prasowy itd.
  • Odpowiedz
Okazało się że wzięli sobie pierwszy lepszy email z bazy danych z takim samym nazwiskiem i wysłali wezwanie do zapłaty drogą elektroniczną jakiejś obcej osobie.


@europa: O #!$%@?...
A masz to gdzieś nagrane / spisane? Jeśli tak, to pięknie się #!$%@? sami do GIODO. xD
  • Odpowiedz