Aktywne Wpisy
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Vestor_scV9ny6r2D,q60.jpg)
Vestor +7
Ile straciliście najwięcej na sprzedaży auta? Ja sprzedałem niedawno auto po 4 latach tracąc na nim prawie 7k. Mam niesamowitego doła przez to, ale w sumie licząc to miesięcznie mnie to auto kosztowało jakieś 150 cbl. Już #!$%@? w tę stratę, ale najbardziej boli mnie to, że sprzedałem auto jakiemuś cwaniaczkowi śmieciowi oderwanemu od pługa.
#motoryzacja #samochody #finanse #zarobki
#motoryzacja #samochody #finanse #zarobki
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/tangofoxtrot_bMyVQzpvKG,q60.jpg)
tangofoxtrot +257
Wiecie co mnie boli? Głupcy. PiS wciągnął ludzi w socjalizm. żeby wygrać z PiS (ale nie ze się ma kilka-kilkanaście procent jak konfa tylko masowo wygrać 40% w górę) trzeba ludziom głupim obiecać więcej niz PiS, choc wiadomo ze się tego nie zrobi bo budżet strzeli. Jest jedna partia która wprost planuje koalicje z PiS i jest to konfa(korwin nakreślił plany, Memcen mówi ze karty są na stole,bosak nie wyklucza i to
Oprócz dev diary developerzy wypuścili dzisiaj godzinnego streama z wewnętrznej wersji gry. Na streamie pokazywane były przede wszystkim zmiany przedstawione w dotychczasowych dev diary, tj. dotyczące Gwiezdnych Baz i rodzajów FTL. Oprócz tego dowiedzieliśmy się, że:
- na początku gry nie będzie można już odkrywać systemów za pomocą korwet. Do nieodkrytych systemów, nieobjętych skanerami, będzie można wlatywać tylko statkami naukowymi z naukowcem na pokładzie.
- każdy system posiadać będzie przynajmniej minimalną ilość surowców lub nauki, gdyż zajmowanie pojedynczych, pustych systemów według nowych zasad jest "niesatysfakcjonujące".
- budowa Gwiezdnej Bazy wymagać będzie zbadania całego systemu, a nie tylko gwiazdy jak do tej pory było z posterunkami.
- przejęcie Gwiezdnej Bazy da zdobywcy surowce z całego systemu na cały czas okupacji. Umożliwi to najazdy na ekonomię rywala. Słowem wyjaśnienia - Gwiezdne Bazy, niezależnie od poziomu, nie mogą być zniszczone w "konwencjonalny" sposób. Mogą być jedynie deaktywowane i przejęte.
- wprowadzono kilka przyjemnych zmian w interfejsie.
Ponadto fanom udało się wychwycić kilka innych ciekawych zmian, które zostały pokazane przypadkiem, lub celowo, ale pozostawione bez komentarza ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- pojawiła się nowa zakładka "claims", co może sugerować pojawienie się w grze systemu claimów podobnego do tych znanych chociażby z EU. Wiadomo ponadto, że cały system celów wojennych ma ulec przebudowaniu, o czym ma być następne dev diary.
- pojawił się nowy współczynnik zwany "Fleet Command Limit". Jest on oddzielny dla każdej floty i zwiększa się przynajmniej wraz z technologiami i niektórymi tradycjami. Twórcy nie wyjaśnili czym on jest, ale prawdopodobnie jest to limit wielkości pojedynczej floty.
- pancerz (armor) prawdopodobnie będzie działać na takiej samej zasadzie jak tarcze. Statki mają teraz dodatkowy pomarańczowy pasek pancerza.
- okręty mają teraz tylko jeden slot na moduł zasilający. Jest on oczywiście odpowiednio potężniejszy.
- ujawniono wprowadzenie kilku nowych typów komputerów bojowych dla okrętów. Być może dzięki temu możliwe będzie większe zróżnicowanie zachowania dla poszczególnych modeli okrętów.
Oprócz tego twórcy generalnie bardzo jarali się zmianami w systemie FTL, oraz możliwościami jakie się dzięki tym zmianom otwierają. Dwukrotnie wspominali o planach wprowadzenia w przyszłości systemu międzygwiezdnego handlu w oparciu o hyperlane'y. Napomknęli też m.in. o lokalnych kryzysach rozprzestrzeniających się wzdłuż hyperlane'ów czy zaburzeniach w funkcjonowaniu hyperlane'ów, powodujących ich czasowe wyłączenie.
Oczywiście patch jest w bardzo wczesnej fazie produkcji, więc wszystko może ulec jeszcze zmianie.
I na koniec link do streama: https://go.twitch.tv/videos/187037760
PS. Tymczasem forum Pdoxu buzuje po dzisiejszym dev diary, sam wątek ma już chyba ze 60 stron ( ͡° ͜ʖ ͡°) Spora część społeczności jest mocno niezadowolona, pojawiają się liczne głosy krytyczne, a nawet oskarżenia o oszukanie graczy. W związku z tym pojawiają się dość emocjonalne deklaracje zamiaru zaprzestania aktualizacji gry jak i jej porzucenia, a nawet zaprzestania kupowania gier Pdoxu w ogóle (sic!).
Sam uważam, że te zmiany są dość rewolucyjne i ryzykowne, a przeprowadzone w zły sposób mogą być początkiem końca tej gry. Niemniej obserwowane reakcje wydają mi się troszkę... nieproporcjonalne.
@ambereyed: Koniec doomstacków?
@jaqqu7: Twórcy wielokrotnie wspominali, że ten patch ma przynieść koniec doomstacków. Jak wyjdzie w praktyce... zobaczymy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@jaqqu7: Możliwość wyboru między różnymi typami FTL była reklamowana jako jeden z atutów gry. Gracze czują się oszukani, że teraz się to zmienia.
Poza tym wielu graczy gra tylko na wormholach czy warpie i nie cierpi hyperlane'ów.
@ambereyed: Żeby było jasne, bo chyba nie wyraziłem się jasno - tego typu zmiany raczej nie są planowane na
Zawiało Star Warsami :D