Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki, jestem nowy w zycie i dopiero wychodze z piwnicy xD Powie ktos jak w praktyce wyglada rekrutacja do #pracbaza? (Bardziej gownorobota jak sprzedawca/konsultant/doradca klienta). Zalozmy, ze porozsylalem 10CV do roznych firm.
1. Co jesli ktos zechce, zebym pracowal od zaraz, a ja chcialbym poczekac jeszcze na odpowiedzi na CV od innych, moze sie trafi bardziej korzystne? Powiedziec, ze potrzebuje np. 1-2 tygodnie do namyslu? Czy zwatpi wtedy i zrezygnuje ze mnie?
2. Zalozmy, ze dostalem zaproszenie na 5 rozmow w jednym tygodniu (xD).
W dwoch X i Y powiedzieli mi, ze zapraszaja mnie do podpisania umowy. W miedzyczasie pojawia sie lepsza oferta Z i zapraszaja mnie na rozmowe. Co wtedy?
a) Wtedy tamtym dwóm X i Y mowie, ze jednak znalazlem lepsza oferte i rezygnuje z nich
b) prosze X i Y o przedluzenie terminu podpisania, zeby miec kolo zapasowe (wiedzac, ze z jednym i tak nie podpisze) - da sie tak?
3. Co jesli zrezygnuje tuz przed podpisaniem umowy? Dla mnie to troche chamskie i bym sie #!$%@? na miejscu rekruterow. Nie wpisuja mnoe potem na jakas czarna liste czy cos? xD

#pracbaza #praca #rekrutacja #korposwiat #wychodzezprzegrywu

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
Dodatek wspierany przez: mZakupy.com
  • 3
  • Odpowiedz
Praca to biznes, nie ma tam miejsca na jakieś upodobania jak kto odpowie na ogłoszenie. Dla rekrutera Ty jesteś jedynie kolejną okazją do zarobienia premii. To jest Twoje życie i Twój w tym interes byś wybrał najlepsza dla Ciebie ofertę. Najwyżej popełnisz błąd i się z niego nauczysz. Zrezygnować możesz w każdym momencie, nawet do pewnego stopnia tuż po podpisaniu umowy, ważne by to było legalne i żebyś pod jakaś lojalkę nie
  • Odpowiedz