Wpis z mikrobloga

  • 0
@rauf Tego, że skrzynia i dyfer są zablokowane nie zaliczył bym do wad, bo w realu też zespoły nie mogą zmieniać tych ustawień
  • Odpowiedz
@radd00: tak jak na fb z Adamem pisałem, FIA tego nie zabrania, z pkt widzenia gameplay'u otwarte np. przełożenie główne czy ustawienia dyfra ułatwiają zbalansowanie aut, ale prawda nie jest to jakaś znaczna wada tylko założenie deva

  • Odpowiedz
@rauf: Jeszcze parę uwag po przeczytaniu tekstu, ale zaznaczam że samochodami nie jeździłem i pewnie nie kupię paczki jeśli nie pojawi się jakaś sensowna liga na horyzoncie

Jak na klasę GT3, która stworzona jest do customizacji pod różne tory


GT3 raczej była klasą stworzoną dla bardziej amatorskich kierowców i zespołów, stąd samochody miały być jak najbardziej przystępne. Natomiast po zamknięciu GT1, zyskała bardzo na popularności i dużo profesjonalistów się tam ściga.
  • Odpowiedz
@radd00:

GT3 raczej była klasą stworzoną (....)

Tak to wyglądało, z tym że myślałem o simach, gdzie GT3 jest jedną z najpopularniejszych klas i często jeździ się także po nietypowych torach gdzie tuning kluczowy

(ustawienia tuningu) To jest to kwestia rF2 a nie
  • Odpowiedz