Wpis z mikrobloga

@swango: Zaczynałem 1 sposobem ale jeżdżąc więcej po mieście przeszedłem na 2 , ustawiłem tak, że muszę dość sporo się wychylić żeby zobaczyć obrys auta ale mam Golfa 4 w którym prawe lusterko jest bardzo małe.
Teraz jak tylko tata weźmie samochód to narzeka, że tak się nie powinno :D
@swango: ja widzę kawałek auta, a jeśli wyprzedzam i zobaczyć co znajduje się w martwym polu przysuwam się do kierownicy i spoglądam w lusterko jeszcze raz żeby zobaczyć to lepiej niż przez ramie. Jak widzę na autostradzie jak ktoś przegląda przed ramię to aż mnie trzęsie, to jest w ogóle niebezpieczne przy dynamicznej jeździe w mieście. A ja uwielbiam jeździć dynamicznie i odwrócenie się przez ramie to zbyt długa i niebezpieczna
@swango: Delikatnie widzę samochód, ale tylko dół jego ;) Przez, jak chce zobaczyć więcej starczy bym trochę oddalił się odniego. Aczkolwiek ja mam monitorowane martwe polę i lusterka z zakończeniem sferycznym. Jeszcze nigdy nie było tak bym w lusterku/okiem nie widział samochodu.... Bardziej z przodu przez duży słupek A i często kiwam głową...
via Android
  • 1
@mikw jak używasz 2 to nie musisz się pochylać. Możesz za to się pochylić w lewo lub w prawo przy parkowaniu żeby zobaczyć bok i ocenić odległości. Obracanie głowy na autostradzie to proszenie się o wypadek, niech tylko samochód z przodu zacznie hamować.