Aktywne Wpisy
OVHcloud +149
Cześć!
Nazywam się Kuba Słociński, od 500 lat związany z OVHcloud ( ͡° ͜ʖ ͡°), obecnie jako Product Manager zajmujący się produktami sieciowymi. Na co dzień pracuję w biurze we Wrocławiu m.in. razem z naszymi zespołami R&D. 31 października tego roku wypuściliśmy nowe serwery dedykowane Game z procesorami AMD Epyc.
Trochę zajęła nam praca nad samymi serwerami, ale też nad siecią i systemami ochrony. Po wielu konsultacjach z użytkownikami, m.in. na githubie, Discordzie,
Nazywam się Kuba Słociński, od 500 lat związany z OVHcloud ( ͡° ͜ʖ ͡°), obecnie jako Product Manager zajmujący się produktami sieciowymi. Na co dzień pracuję w biurze we Wrocławiu m.in. razem z naszymi zespołami R&D. 31 października tego roku wypuściliśmy nowe serwery dedykowane Game z procesorami AMD Epyc.
Trochę zajęła nam praca nad samymi serwerami, ale też nad siecią i systemami ochrony. Po wielu konsultacjach z użytkownikami, m.in. na githubie, Discordzie,
Nobody32 +32
Korki na alejach i od Konopnickiej też z tego powodu bo "bawią się" światłami.
Taką logiką to Twój ból d--y moźna wyleczyć amputacją.
Przepraszam tych, którzy lubią stać w korkach, bo jest milusio dużo samochodów!
Korki to magiczna niewidzialna ręka rynku. Kto nie musi i nie chce w nich stać, niech zasuwa mpk, rowerem albo perpedesem.
Ale ja nie chcę rozwiązywać problemu pieszych przez amputację nóg, robienie zasiek z drutu kolczastego albo stawanie płotów. Oczekuję wzajemności.
Dla samochodów szybkie szerokie drogi i miejsca parkingowe. Dla reszty metro, przejścia podziemne, kładki, windy. Bezrobotnym darmowy
@Arv_: Możesz wyjaśnić, jak przejścia dla pieszych wpływają na korki? Szczególnie takie przy skrzyżowaniach, gdzie już jest sygnalizacja świetlna.
No i właśnie te zasieki (brak przejścia) likwidują.
A reszcie nie warto tłumaczyć.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Lewisa-Mogridge%E2%80%99a
https://pl.wikipedia.org/wiki/Paradoks_Braessa
@metaxy
@ponton: Jasne. A piesi, jak mają za daleko do przejścia, niech sobie podjadą uberem. ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Arv_: To nie są debilne pomysły, tylko pomysły największych ekspertów do ruchu drogowego. Na zachodzie zaczęli już dawno ograniczać ruch samochodowy, tylko my nadal tkwimy mentalnie w latach 70. Nawet w tak zmotoryzowanym USA od tego odchodzą.
Będzie gdzie namioty imigrantom rozbijać? Podoba Ci się na zachodzie, jedź!
@Arv_: C--j tam z ekspertami. Ja, Janusz Pawlacz, wiem lepiej i jestem mądrzejszy niż jakieś lewackie naukowce. xD
Żeby nasze miasta były przyjemniejsze do życia.
Nie krytykuję metody naukowej tylko ideologię i cele tego działania.
@
@Arv_: Ale tu nie ma ideologii. Jeśli udowodniono, że zwężenie ulic powoduje wzrost przepustowości, to tak jest. Nie wiem, czemu na siłę jej szukasz. Polecam ciekawy artykuł: http://forsal.pl/artykuly/711589,sposob-na-zakorkowane-miasta-zamykanie-ulic.html
Dla mieszkańców. Także tych jeżdżących samochodami, bo dzięki temu, że powstaną sensowne alternatywy, więcej ludzi wybierze inny środek transportu niż samochód, więc będzie luźniej na drogach.
Sam sobie przeczytaj artykuł. Zwężenie ulic może spowodować wzrost prędkości poruszania się pojazdów na tym odcinku. Zwiększenie przepustowości nie jest już takie oczywiste. Przed lejkiem pewnie korek gigant. Szybsza komunikacja miejska jest receptą na korki? Pewnie, że tak. Proszę bardzo.
Ale my tutaj rozmawiamy o przeszkodach dla