Wpis z mikrobloga

Klient jest oburzony, że mimo całej automatyzacji nowym oprogramowaniem dalej musi wprowadzać dane wejściowe. Dziwne, że system nie bierze ich z d--y albo nie zgaduje.

#programowanie #it #januszebiznesu
  • 47
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 7
@Diplo zmien soft i urzadzenia wejsciowe do biura > nie trzeba pinow czy odcisku,wystarczy specjalna karta -> ale mirek oni musza jakichs kart uzywac??? > wtf..
  • Odpowiedz
@szejas: są to godziny i miejsca pracy jego pracowników, które tzreba wrzucić do systemu
forma dowolna, jednak klient jest zdziwiony, że system "skądś nie może tych danych zaciągnąć"

chyba z umysłów jego pracowników tylko
  • Odpowiedz
@Diplo: Jak mają na to budżet to da się zrobić. Wystarczy apka na telefon, do obsługi jakiś soft który będzie zaciągał informacje z gps co 5-10min. Zależy też jaka ma być logika takiego systemu, bo jak są na miejscu to całość można zrobić przez SKD, a potem tylko wyciągnąć raport.
  • Odpowiedz
  • 32
@Diplo Pff, wielkie halo- dej random z odpowiednimi ograniczeniami, nazwij go jakoś efektownie np. SMART_mode i klient będzie zadowolony ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
  • Odpowiedz
  • 7
@szejas: są to godziny i miejsca pracy jego pracowników, które tzreba wrzucić do systemu

forma dowolna, jednak klient jest zdziwiony, że system "skądś nie może tych danych zaciągnąć"

chyba z umysłów jego pracowników tylko
@Diplo Jak zaczipuje pracowników to bedzie miał automat.
  • Odpowiedz
@Diplo: dobra, dobra, pewnie chodzi mu o to, że nie trzymasz poprzednio wpisanych danych w pamięci podręcznej i przy każdym pracowniku musi ciągle wpisywać to samo. I właśnie dlatego programiści nie powinni mieć kontaktu z klientem.
  • Odpowiedz
@Diplo: prosty problem wynikający z braku zrozumienia technologii. Przecież można zrobić system z kartami dostępu do budynku z logowaniem czasu wejścia i wyjścia i wystawić te dane do Waszej apki żeby sobie zaciągała. Czemu nikt mu tego nie zaproponował? ;)
  • Odpowiedz
@reroute: co ma OCR do tego, że klient nie chce wypełniać informacji odnośnie czasu pracy pracowników, których system ma jedynie rozliczać?
  • Odpowiedz
@reroute: Dokładnie, problemy się rozwiązuje, a nie jęczy, że klient ma takie, a nie inne wymagania. Znam podobny system rejestracji czasu pracy i z tego co słyszałem działa dobrze i jest zintegrowany właśnie z systemem kontroli dostępu.
  • Odpowiedz