Aktywne Wpisy
![noipmezc](https://wykop.pl/cdn/c0834752/5d7654f63cfa7382ba61a3c58c179da389c0b2712a31b3da16af0288b1d763ea,q60.png)
noipmezc 0
zgadujcie moje imie
Riiuku +39
Sousa był najlepszym trenerem po euro 2016 i taka jest prawda futbolu. Jedyna osoba która potrafiła wmówić tym patałachom, że coś potrafią. Wszyscy od lewa do prawa #!$%@? go za wylewy w defensywie ale po tych kilku latach widać, że to nie był przypadek i my po prostu nie mamy dobrych defensorów. #mecz
Robiłem większe zakupy i tak się złożyło, że wziąłem m.in. więcej napoi w zgrzewkach.
Tak jak zawsze wziąłem jedną zgrzewkę i powiedziałem kasjerce, żeby policzyła też te co zostały w wózku - ot wygoda dla mnie i dla niej. Ta nabiła produkty, ale potem opuściła stanowisko i zaczęła podnosić i przeglądać zgrzewki w wózku, szukając lewego batonika, który być może przemyciłem między nimi. Niby stwierdziła, że taka jej praca, ale poczułem się urażony tym, że jak jakiś złodziej zostałem potraktowany - nie lubię takiego przeszukiwania - mamy XXI od czego są bramki?. Idę do samochodu, umieściłem zakupy w bagażniku i zacząłem przeglądać, czy zakupy zgadzają z tym co jest na paragonie - rzadko to robię, bo zakładam, że tak duży market jak Kaufland nie oszukuje klientów, ale skoro Kaufland mi tak robi, to ja im też.
I co się okazało? "Oszukali" mnie na 10zł, bo kupiłem dwie paczki steków - które według ceny na półce powinny kosztować 19.99zł/op., a na paragonie okazało się, że jedna paczka kosztuje 24.99zł. Najpierw obejrzałem opakowanie zestekami ze wszystkich stron - bo myślę, może tam jest więcej niż 300g i dlatego większa cena... gdzie tam... ;]
Poszedłem na salę - zrobiłem zdjęcie stekom i ich ceną i wróciłem złożyć reklamację na dziale obsługi klienta - i Pani po upewnieniu się (pomimo pokazania zdjęcia i tak się przeszła się zobaczyć), wykonaniu dwóch telefonów przyznała mi rację i wyrównała różnicę.
Nieładnie, Panie Dieter Schwarz, NIEŁADNIE - takie traktowanie klientów jak złodziei - zacznijcie od siebie najpierw - ciekawe ile innych nieświadomych klientów kupiło przepłacone steki (╯︵╰,)
Biedronka się wycwaniła i ceny winduje albo kombinuje z promocjami - to przeniosłem się do Kauflandu a tu takie coś.
Na dowód historii w załączeniu przesyłam zdjęcie jakie pokazałem na obsłudze klienta + skan zastępczego paragonu jaki dostałem.
#januszebiznesu #zalesie #afera #smutnazaba #kaufland #promocje #gownoburza #oszukujo #biedronka
źródło: comment_HPu3JmSRRvXsSUSccoizMiE8iLHmn0Pg.jpg
Pobierz@Kocury: racja, jeśli pojawia się błąd, to chce się go naprawić i zadośćuczynić. Wtedy da się uznać, że faktycznie mógł to być błąd (niektóre sklepy dają wtedy bon i co ciekawe błędne ceny rzadziej się tam zdarzają...).
W innym razie zaniżone cenówki wyglądają na politykę sklepu - cenówka ma albo cenę
Pojadę sprawdzić niedługo czy u mnie też tak jest. Jak tez mi tak zrobią to zaśmieje się ochroniarzowi w twarz i zapytam czy mógłby mnie eskortować na tramwaj XDD
Chociaż Ci ludzie nie są niczemu winni. Ot, procedury XD
@Kocury: XXI, ale nie słyszałem, żeby w batonikach był mechanizm, który by uruchamiał bramki w przypadku nieskasowania produktu
I ponawiam pytanie:
@Kocury: Chłopie przecież Kaufland to najgorsze ścierwo w tym temacie. Ja tam co chwila widzę inne ceny na półkach inne na paragonach. Widać to jak idziesz niekiedy po 2-3 rzeczy i wychodzi Ci zawyżona cena bo przy dużych zakupach to Ci umknie. Babki w tym centum klienta nawet nie są
@qzder: też jestem ciekawy.
źródło: comment_CvrXq8cwY0on103WBuuY3KjcvYoBFAHP.gif
PobierzKomentarz usunięty przez autora
Oraz datami ważności (sic!) To standardowa praktyka w Kauflandzie